השימושים הנפלאים של שמן מורינגה לעור ולשיער

במידה ואתם מחפשים מוצר קוסמטיקה טבעי אורגני ורב תכליתי, אתם חייבים להכיר את השמן הנפלא מורינגה

https://www.youtube.com/watch?v=gyNpzChauLA

בקבוק אחד של שמן מורינגה מאפשר לכם לטפח בצורה טבעית את העור והשיער במגוון דרכים. המשיכו לקרוא בכדי לגלות את כל השימושים הנפלאים של שמן מורינגה לעור ולשיער.

אחד ההיבטים הטובים ביותר של תחום הקוסמטיקה הטבעית הוא שהתחום הזה כל הזמן מתפתח.

מומחים לרפואה טבעית מגלים משנה לשנה עוד שימושים נפלאים של רכיבים טבעיים אורגנים כגון מורינגה, שמן המפ אורגני, שמן קוקוס ועוד, לריפוי העור וחיזוק השיער.

גם אם הצמחים הללו כבר נמצאים בשימוש מאות שנים, עדיין מתגלים השפעות חיוביות רבות שהופכות את מוצרי מזונות העל הללו למבוקשים עוד יותר בישראל ובעולם.

אחד מאותם מוצרי טיפוח העשויים ממזון על הוא שמן מורינגה. שמן זה עשוי מתמצית עץ הודי בשם מורינגה, אשר כלל חלקיו מכילים רכיבים טבעיים נפלאים המשומשים כתוספי מזון ומוצרי טיפוח.

רבים משווים את שמן המורינגה לשמנים אחרים נפלאים בתחום הטיפוח הטבעי כמו שמן ארגן, שמן קנאביס וכו’. שמן מורינגה אורגני וטהור העשוי בכבישה קרה מכיל את הרמות הגבוהות ביותר של חומרים מזינים ונוגדי חמצון, ושימוש נכון בשמן מורינגה יכול לעשות פלאים בעור ובשיער שלכם.

להלן כל השימושים המומלצים לבקבוק שמן מורינגה:

שמן מורינגה כחומר ניקוי טבעי לעור

מורינגה מכיל רכיבים אנטי דלקתיים בעלי יכולות חיטוי חזקות. בעוד ששמן מורינגה לא חזק בחיטוי כמו למשל שמן עץ התה האוסטרלי, הוא בהחלט יכול להיות פתרון טבעי חלופי לחומרי חיטוי עור מלאכותיים בשוק הקוסמטיקה. שמן מורינגה מריח כמו מנטה, כך שניתן לחטא את העור ולקבל בו זמנית ניחוח נעים מאוד לגוף. לחילופין, אם אתם רוצים סבון טבעי לניקוי הגוף במקום שמן חיטוי אז אתם יכולים לרכוש סבון מורינגה במקום שמן מורינגה.

בנוסף לכך, שמן מורינגה יכול להיות פתרון טבעי לעור אדמומי ורגיש. יכולות החיטוי שלו, ביחד עם הרכיבים האנטי דלקתיים שלו יכולים לשמור על העור נקי ופחות רגיש לתגובות אלרגיות ויובש. ניתן להשתמש בשמן כחומר חיטוי כחלק מטיפול טבעי במחלות אקנה, פסוריאזיס ועוד.

שמן מורינגה לטיפול אנטי אייג’ינג טבעי

שמן מורינגה מכיל רכיבים שעוזרים למנוע הצטברות של שומניות על העור, מה שיוצר עם הזמן פגמים בעור ומראה מבוגר יותר. נוסף לכך הכמות הגבוהה של ויטמין A מחליק את העור ומגביר את ייצור הקולגן למראה חלק יותר לשנים קדימה. עוד בזאת שמן מורינגה מכיל גם כמויות יפות של ויטמינים C ו-E, שהם נוגדי חמצון רבי עוצמה, מה שמרכך את העור ומעניק לו ברק. שמן מורינגה יכול להוות תחליף נהדר לקרם לחות אנטי אייג’ינג ליישום לפני השינה למראה צעיר ורענן יותר.

שמן מורינגה כתחליף אורגני לשמפו

מה אנו רוצים מהשמפו שאנחנו משתמים בו ביום יום? שיחזק לנו את השיער, שיעניק לחות לקרקפת ולבסיס השערה, שיעשיר את השיער בברק מרשים ושיבשם לנו את השיער בנינוח נעים. ובכן חדשות טובות – שמן מורינגה הוא פתרון טבעי אורגני לכל הצרכים הללו.

https://www.youtube.com/watch?v=7ymPww94lok

הרכיבים הטבעיים של מורינגה מעניקים לחות לשיער ולקרקפת, מחזקים את השיער ונותנים לו מראה עשיר ברק.

טיפול טבעי של שמן מורינגה כנגד קשקשים

סובלים מקשקשים אך לא רוצים לוותר על השמפו שלכם? אין שום בעיה! שמן מורינגה נהדר גם כטיפול נקודתי טבעי כנגד קשקשים. עיסוי של הקרקפת כל ערב בשמן מורינגה לכמה דקות מעשיר את עור הקרקפת ובסיס השערה בלחות טבעית שתשמור את הקרקפת שלכם נקיה מקשקשים למשך שעות ארוכות. לא צריך לפחד יותר מקשקשים, הזמינו עוד היום בקבוק שמן מורינגה.

צפית לאחרונה