בוסט של יופי בריא – מה זה סרום לפנים ואיך תבחרי את האחד שלך?

שגרת הטיפוח היומיומית משפיעה על נראות העור וכמובן על ההרגשה שלנו במשך היום כולו. כשאנחנו מרגישות בשיאנו, זה משפיע על הכל! אנחנו הופכות לגירסה הטובה ביותר של עצמנו בכל זירה. 

שימוש בסרום לפנים הופך את שגרת הטיפוח לפשוטה ומועילה יותר והתוצאות המהירות מעניקות לנו שמחה וביטחון העצמי. אבל מה זה בדיוק סרום לפנים? מה הוא עושה ואיזה סרום לפנים מומלץ בשבילך? 

המאמר הזה יענה על כל השאלות, ויציג בפניך את הסוגים השונים של סרום פנים טבעי שיתן בוסט של בריאות ויופי לפנים שלך. 

מה זה סרום לפנים?

סרום לפנים הוא מוצר בסיס רב עוצמה לטיפוח העור. זהו תכשיר המספק מנה אינטנסיבית של חומרי הזנה פעילים בריכוז גבוה מאוד.
הסרום הוא בעל מולקולות קטנות יותר משמנים או קרמים רגילים ולכן הוא בעל יכולת חדירה גבוהה לשכבה עמוקה יותר של העור. התכונה הזו גורמת להשפעה של הסרום להיות מהירה יותר ואנחנו רואים תוצאות מהירות יותר, וזה כמובן הערך הרב שלו בטיפוח עור הפנים.    

ניתן למצוא סרומים במגוון נוסחאות ומרקמים כמו ג’ל, שמן או אפילו סרום מבוסס מים. 

סרום אינו תחליף לקרם לחות, הוא משלים אותו; לאחר ניקוי ומריחת סרום, מומלץ להשתמש בקרם פנים או שמן, כדי לאטום את הסרום ולמקסם את היתרונות שלו. 

מה סרום עושה לפנים?

המטרה העיקרית של סרום לפנים היא ליצור אחידות במרקם ובמראה של העור, להעניק לו לחות, ולשקם אותו לעומק. הספיגה המהירה שלו הופכת אותו לשלב בסיס אידיאלי בשגרת הטיפוח היומיומית. 

ההרכב הקל של הסרום מאפשר לחומרים מרוכזים פעילים לחדור ולשקם את תאי העור, יש לו יכולת להרגיע את העור והוא מייצר סביבה הממריצה את תהליך חידוש התאים. הוא מכיל מרכיבים פעילים המטפלים בבעיות עור שונות כמו: קמטים וסימני הזדקנות מוקדמת, פצעים, יובש, כתמים, עור עייף ועוד. 

חומרים נפוצים שנמצא בסרומים השונים הם: חומצה היאלורונית, חומצה גליקולית, ויטמין C, רטינול, וויטמין E. הסרום גם מגן על עור הפנים מנזקי הסביבה ומזג האוויר בזכות החומרים נוגדי החמצון שהוא מכיל.

קיימים סוגים שונים של סרומים המתמקדים בטיפול בבעיות עור ספציפיות.

בשל החדירה והספיגה המהירות שלו וכמובן בזכות איכות החומרים שהוא מכיל, שימוש בסרום איכותי לפנים מספק תוצאות מדהימות ומהירות.

איך משתמשים בסרום לפנים?

שימוש נכון בסרום פנים חשוב כדי שתוכלו ליהנות מכל היתרונות שלו. 

בדרך כלל כדאי למרוח אותו פעם או פעמיים ביום, בבוקר ובערב, לאחר ניקוי העור. כדאי למרוח אותו בנדיבות ממרכז הפנים כלפי חוץ ולהספיג אותו על עור הפנים והצוואר.

אם הסרום מיועד לאזור ספציפי, הקפידו להשתמש בו רק באזור זה.

כפי שכבר ציינו בקצרה, מעל הסרום מורחים את מוצרי הטיפוח הרגילים שלכם, ג’ל, קרם או שמן ומעליו מומלץ למרוח גם קרם הגנה.
פעולה זו תשמור על הלחות שהסרום מעניק לעור ותעצים את הפעילות שלו. הסרום אמנם מעניק לפנים לחות, אך הוא לא תחליף לקרם הלחות העיקרי שלכם, אלא אם כן יש לכם עור שמן באופן טבעי. 

כדאי לבחור סרום על פי מצב עור הפנים שלכם והבעיות אותן אתם רוצים לשקם.

למה חשוב להשתמש בסרום 100% טבעי?

הסרום הוא השכבה הראשונה שאנחנו מורחים על עור הפנים שלנו! הספיגה של הסרום מהירה וחודרת לשכבות העמוקות של העור ולכן אנחנו רוצים להעניק לו טיפוח עם חומרים באיכות הגבוהה ביותר שיש.

השימוש בסרום פנים המורכב מחומרים טבעיים בלבד הוא בעל ערך רב בשל איכות החומרים, היעילות שלהם והבטיחות שלהם. לרכיבים שמקורם מהטבע יש פחות נטיה לגרום לגירויים ואלרגיות, עובדה שהופכת אותם לבחירה בטוחה יותר עבור כולם ובמיוחד לבעלי עור רגיש.

החומרים הטבעיים המרוכזים בסרום משתלבים עם המנגנונים הביולוגיים הטבעיים של העור. הם משפרים את יעילות תהליכי השיקום שלו, ומביאים לריפוי בעיות העור השונות ולמראה עור בריא. 

חומרים סינתטיים שנולדו במעבדות קוסמטיות הרבה פעמים מתוכננים להאיץ תהליכים טבעיים שאמנם גורמים לתוצאות נפלאות ומהירות, אך עלולים להתיש את תאי העור ובטווח הרחוק, לגרום למראה עור עייף ונפול שידרוש שיקום מתסכל ויקר.

שימוש בסרום לפנים עם 100% רכיבים טבעיים, מייצג גישה מקיפה לטיפוח העור המעניקה עדיפות הן לבריאות העור והן לבריאות הסביבה.

סוגי הסרומים הטבעיים המומלצים שלנו:

המטרה שלנו היא לאפשר לכן להגיע לתוצאות הטובות ביותר, בזמן המהיר ביותר, עם החומרים האיכותיים ביותר. הפורמולות הייחודיות שלנו עוצבו לאחר מחקר ופיתוח של שנים עם הרבה תשומת לב ואהבה. 

בכל יום אנחנו מקבלים חיזוקים על איכות התוצאה, הלקוחות שלנו מרוצות ואיתן גם אנחנו. הכירו את מוצרי הדגל שלנו לטיפוח הפנים המושלם:

סרום בוסטר ממריץ מרוכז במיוחד – מעצים את אפקט האנטי אייג’ינג

סרום הבוסטר הממריץ החדש בספירולינה פול לייף לעור הפנים שלך!

הסרום של הסרום! מספק שכבת בסיס איכותית לכל סרום או קרם פנים. הסרום מכיל ריכוז גבוה של מרכיבים פעילים סופר איכותיים.
הוא מחזק, ממריץ, חושף שכבת תאים חדשה קורנת, מזין את השכבה העמוקה יותר של העור ולכן יוצר אפקט חזק של מיצוק ואנטי אייג’ינג. 

את הבוסטר ניתן להחדיר לאיזורי הקמטים העמוקים יותר, בצידי הפה, בשפתיים בצידי העיניים ובמצח כדי לחזק את האפקט והתוצאות מדהימות: פנים נעימות חלקות, מראה זוהר ותחושה נהדרת.  

סרום הזנה ליום –

מורינגה, אבוקדו ורימונים

סרום ההזנה המושלם ליום של ספירולינה פול לייף!

סרום יום נפלא בעל מרקם קליל וריח משגע, מעניק מראה בריא וזוהר. התמציות והשמנים המופלאים מהם עשוי הסרום הופכים אותו ליעיל במיוחד להזנת העור, שיקום תאים ורקמות, עיכוב תהליכי הזדקנות, טשטוש ומניעת קמטים. 

הסוד הוא התמדה. סרום נהדר להתחיל איתו את היום. מוצר טבעי שנותן תוצאות! 

סרום ויטמין C להבהרה 

סרום הבהרה איכותי לכתמי עור ופיגמנטציה. סרום קליל שמכיל ויטמינים, שמנים ותמציות צמחי מרפא. הוא מעניק לעור הפנים הזנה, לחות וגמישות, מטפל בתופעת הכתמים ותורם למראה של עור פנים יפה, רך ונעים למגע. 

מתאים לכל סוגי העור, וכשמשתמשים בו חשוב מאוד למרוח קרם הגנה. מאחר והוא מכיל שמנים אתרים הדריים פוטוסנסטיביים, אין להחשף איתו לשמש, זו הסיבה שהוא סרום לילה (-:

סרום פעיל ללילה – רימון ורוז היפ

סרום לילה ייחודי ופעיל לשיקום רקמות ותאי העור בניחוח רך ועדין. 

הלילה זה הזמן של עור הפנים לנוח, להרפות את המתח, לבצע ניקוי רעלים ולהטמיע חומרים תומכי שיקום. הסרום מורכב מחומרים פעילים בעלי מרקם כבד יותר, ולכן הוא מתאים להזנת העור בשעות הלילה. הוא עשוי ממרכיבים בעלי אפקט אנטי איג’ינג עמוק והוא מייצר תהליך שיקומי מדהים המסייע למיצוק, לחות והזנה עמוקה, לעיכוב תהליכי הזדקנות ולהחלקת קמטים. 

הסרום מעניק פינוק לפנים בניחוח פריחה מתקתק ומאפשר לך לקום בבוקר זוהרת עם עור בריא ותחושה נפלאה. 

סרום מרוכז היאלרוניק – הלחות המושלמת לעור 

סרום מרוכז המעשיר את הלחות הטבעית של העור, מתאים לכל הגילאים לשימוש יומיומי. הוא יוצר תחושה מתוחה ומוצקה ומטשטש סימני הזדקנות נראים לעין תוך “הזרקת” לחות טבעית לעור. 

הסרום מכיל חומרים ייחודיים עשירים המרגיעים את העור ומעניקים לו הזנה, גמישות, חיזוק ומיצוק.

הסרום אהוב על לקוחותינו וכבר בתחילת השימוש ניתן לראות תוצאות מדהימות.

סרום משי לעור פנים חלק

סרום משי ייחודי, מוצר שפשוט מתאהבים בו, מעניק לעור באופן מיידי מגע רך ונעים כמשי. נספג בקלות, מועשר בתמצית אלוורה להרגעת העור, ובשמנים המדהימים בוראז’, קיק, קלנדולה וארגן להזנה, לחות, התחדשות הרקמות ותאי העור. הסרום מעניק למראה זוהר ובריא בניחוח מתקתק נפלא של וניל בורבון.

סרום שמן זרעי רימון – האוצר הטבעי לאנטי אייג’ינג

שמן זרעי רימונים: מהן הסגולות המופלאות של השמן? | סופר פוד (מזון-על) | ספירולינה פול לייף

סרום אנטי אייג’ינג עוצמתי המופק מזרעי פרי הרימון ומגלם בתוכו אוצר נדיר של נוגדי חימצון לעיכוב תהליכי הזדקנות ובלות, החייאת והבראת עור הפנים, שיקום, החלקת וטישטוש קמטים, הבהרת כתמי עור מהשמש ופיגמנטציה, טיפול בכל סוגי העור ובמגוון בעיות. מעניק מראה עור צעיר, זוהר ובריא. 

הסרום בעל מרקם יחסית סמיך בריח טבעי ללא תוספת של שמנים אתרים, מתאים למריחה בלילה, גם מסביב לעיניים והפה. ניתן לצרוך את השמן גם בבליעה והיתרונות הרפואיים, אינסופיים!

יש לנו שפע של סרומים טבעיים לפנים ולכל אחד מהם יש העוצמה המיוחדת לו. אם את מתלבטת ורוצה ייעוץ בנוגע לסרום שיתאים לך בדיוק, את מוזמנת ליצור קשר ונשמח לעזור לך עם כל שאלה.

מקורות והשראה 🌿:

https://www.health.harvard.edu/blog/skin-serum-what-it-can-and-cant-do-2018061214029

https://www.healthline.com/health/benefits-of-face-serum#how-to-use

צפית לאחרונה