שמנים אתרים מומלצים - טיפים לשימוש ביתי מאמא ל - 7 !

מי לא מעדיף טיפול טבעי, בריא, פשוט, זמין, זול אפקטיבי ומהנה? היום כבר לא צריך להיות מומחה צמחים כדי ליהנות מעוצמת הריפוי של הטבע. השמנים האתרים מאפשרים לנו לטפל בעצמנו וביקרים לנו באופן עצמאי בבית, בכל מיני בעיות שצצות ביום יום. אם זה התקררות, פציעה קלה, פצעונים בפנים, כאבי בטן או שרירים, מצב רוח ירוד או קושי להתרכז בלימודים, יש לנו את היכולת להפיץ ריח או לעסות את הגוף באיכות המרפאה של השמנים האתרים. 

השמנים האתרים הם חומר פעיל מרוכז ואפקטיבי, הם ארוזים בבקבוקונים קטנים ולכן לא תופסים מקום, חיי המדף שלהם ארוכים, ומחירם ידידותי לכל כיס.

מה זה בדיוק שמן אתרי? למה כל אחד מהם מתאים? ואיזה שמנים אתרים מומלץ לרכוש עבור ארון התרופות הביתי שלכם? במאמר זה אשתף אתכם במידע שאני אוספת בכל יום מהטיפול בשבעת ילדיי, ומהמחקר, הלמידה ותחושת השליחות שכרוכים בפיתוח המוצרים לריפוי טבעי בבעיות רבות, ב'ספירולינה פול לייף'. הצטרפו אליי למסע המרפא.

מה זה שמן אתרי?

שמן אתרי הוא נוזל המופק מתמצית מרוכזת של צמח. הוא אוצר בתוכו את האיכויות העמוקות ביותר של הצמח מבחינת ריח ויכולות ריפוי. השמן נוצר בצמח באופן טבעי במפגש של הצמח עם השמש, במהלך תהליך הפוטוסינתזה.

שמנים אתרים מופקים מחלקי הצמח השונים: עלים, פרחים, שורשים וענפים, ומיצויים נעשה בשיטות שונות כמו: זיקוק באדי מים, כבישה קרה או מיצוי בממיסים אורגניים המפרידים את השמן משאר חלקי הצמח.

השמנים האתרים מטפלים במגוון רחב של בעיות, לכל שמן האיכות המרפאה שלו להקלה, איזון, הרגעה, ריפוי  ושיפור מצב הרוח, והשימוש בהם יכול להשתנות בהתאם לעונה ולהעדפות אישיות.

הריפוי של שמנים אתרים מתממש בשתי דרכים:

דרך חוש הריח - משפיע על המערכת הלימבית במוח ובהתאם על הרגשות ועל בריאות הגוף.

בעיסוי על העור - פעולה זו תגרום לתכונות המרפאות של השמן להיספג בעור ובמחזור הדם. 

*תמיד בדקו אם  השמן שבחרתם מתאים לשימוש ישיר על העור או אם יש צורך למהול אותם בשמן נשא.

שמן אתרי שימושים - איך מתחילים לטפל בבעיות שכולנו פוגשים?

ההמלצה שלי היא לנסות לעבור לשימוש בשמנים אתרים בהדרגה. מצאו שמן אתרי בעל סגולות ריפוי בבעיות שמטרידות אותכם ביום יום, ובדקו את ההשפעה. אני מאמינה שהאפקטיביות המרפאה שתפגשו תגרום לחשוב פעמיים לפני השימוש בכדורים ותרופות קונבנציונליות, ולבחור בריפוי טבעי ובריא יותר לגוף ולנפש שלכם. 

אני מגדלת בשמחה שבעה ילדים ומטפלת ברוב הבעיות היומיומיות בעזרת שמנים אתרים, הנה ההמלצות שלי לטיפול בבעיות הנפוצות:

שמן אתרי לכאבי ראש: נענע או מנטה.

שמן אתרי לצינון ונזלת: אקליפטוס, מנטה או קורנית אדומה.

שמן אתרי להרגעה: לבונה, אורן, לבנדר או עשב לימון.

שמן אתרי לעייפות: רוז ווד, עשב לימון או קינמון.

שמן אתרי לכאבי גב: מנטה, לבנדר, אקליפטוס או עשב לימון.

שמן אתרי לכאבי בטן: מנטה, קינמון, מנדרין, לימון או אשכוליות.

שמן אתרי לכאבי שרירים: מרווה מרושתת או אורן.

שמן אתרי למתח ולחץ נפשי: פלמה רוזה, לימון, לבונה או ארז.

שמן אתרי לבעיות עיכול (כמו נפיחות או עצירות): קינמון, פטשולי, אשכולית, ברגמוט או נענע.

שמן אתרי לקשיי שינה: לבנדר, פטשולי, ילנג ילנג, רבנסרה או נרולי.

שמן אתרי לכאבי שיניים: ציפורן או רוז ווד.

שמן אתרי לאלרגיות: מנטה, לימון, עץ התה או אקליפטוס.

שמן אתרי לנשירת שיער: רוזמרין או ארז.

שמן אתרי לבעיות עור ואקנה: רוז ווד, פטשולי, נענע, ציפורן, אשכולית, לבנדר או עץ התה.

שמנים אתרים המתאימים לילדים:

שימוש בשמנים אתרים למריחה או עיסוי לילדים צריך להיעשות בזהירות, בריכוז נמוך, כלומר שמן מדולל בשמן נשא, לנסות במקום אחד קטן לפני שמורחים בנדיבות ולהרגיש את ההתאמה. הנה כמה דוגמאות למומלצים שלי:

לבנדר - מרגיע ומתאים לטיפול בדלקות אוזניים.

רבנסרה -  מדהים לשיעול וצינון.

תפוז מתוק - לקשב וריכוז ומצב רוח טוב.

נענע - למצב רוח טוב, לבחילות בנסיעות ולריכוז.

הדס - מתאים לטיפול בהתקררות ולשיפור מצב הרוח.

ונילה - ריח נעים לרגיעה ביתית.

אקליפטוס - לטיפול בגודש בדרכי הנשימה.

שמנים אתרים מומלצים לארון התרופות הטבעי המושלם לבית 

לכל אחד מהשמנים שבחרתי לרשימה זו יש איכויות נפלאות רבות בהרבה ממה שאציין כאן. אתם מוזמנים לבדוק בפרטים הנוספים ולקבל תמונה מלאה יותר על היתרונות של כל אחד מהם. תוכלו לבחור בדרך השימוש המתאימה ביותר עבורכם: במבער שמנים, מכשיר אידוי, מריחה על העור או עיסוי (שוב, את רוב השמנים תצטרכו לדלל בשמן נשא), טפטוף על הכרית או על דש הבגד, על הרצפה או על השיש, לפי מטרת השימוש. 

הנה רשימת ההמלצות שלי לארון התרופות הביתי שלכם:

#1 שמן לבנדר - אם הייתם צריכים לבחור רק שמן אחד, זה השמן שאני ממליצה. יש לו ניחוח חזק ועמוק, הוא מרגיע, עוזר לישון, מחטא ומקל על כאבים. הוא מונע ועוצר צמיחת פצעים, ויכול לשמש גם כבושם וגם כדוחה חרקים. יש לו אינסוף שימושים ואני מכירה כאלה שמחזיקים אותו בתיק ולא רק בבית. לפרטים נוספים.

#2 שמן אורן טהור - יש לו ניחוח נפלא ומרענן, הוא מועיל לבעיות נשימה, צינון, שיעול וכאבי גרון, שפעת וכאבי שרירים, הוא מרגיע במצבי מתח, משפר את מצב הרוח, מתאים לניקוי העור ולהרחקת חרקים. לפרטים נוספים.

#3 שמן מנטה - הניחוח המרענן שלו מסייע בפתיחת הנשימה אפילו בהרחה בלבד, הוא מאלחש נפלא, מצויין לכאבי ראש וכאבי בטן, לעייפות ולכל התופעות של צינון. לפרטים נוספים

#4 שמן אקליפטוס - פותח את הנשימה, מייבש ליחה ועוזר לשיעול, נזלת ומיגרנות ומחטא את האוויר מחיידקים. לפרטים נוספים.

#5 רוזמרין - בעל ריח חזק ומרענן, ממריץ, טוב למיקוד המחשבה, לשיפור הזיכרון ולקשיי קשב וריכוז. הוא מונע נשירה ומטפח את השיער, ועוזר במניעת כינים. לפרטים נוספים.

#6 שמן ציפורן - ממריץ, מעורר, ידוע בתכונתו כמאלחש ומצויין לטיפול בבעיות שיניים וחניכיים, אפטות בפה, נסיגת חניכיים, עששת, דלקות בפה וכאבי צמיחת שיניים, והוא מרחיק נמלים אפקטיבי! לפרטים נוספים.

#7 ונילה - הריפוי של הונילה הוא בריח הנעים שהיא מפיצה והאווירה שהיא יוצרת. זהו ריח שגורם גם לילדים וגם למבוגרים להרגיש חמימות, נועם ורגיעה של בית. לפרטים נוספים.

#8 שמן גרניום - הניחוח שלו דוחה חרקים ויתושים, הוא אנטי פטרייתי חזק, מרגיע ומטפח את העור והשיער. לפרטים נוספים.

#9 שמן קינמון - יכול לעזור בהקלה על כאבים ולחץ נפשי. בעל ארומה עמוקה ומעוררת, מתאים לכאבי שרירים ומפרקים, בעיות במערכת העיכול והנשימה, מפיג עייפות ומעודד את הרצון לקרבה אינטימית. לפרטים נוספים.

כמובן שאני יכולה להמשיך את הרשימה עוד ועוד, כי היעילות של השמנים האתרים הופכת את ההתמודדות עם הבעיות הבריאותיות הנפוצות לפשוטה, קלה וזמינה, ללא תלות וטרחה, ומעודדת קרבה, יחס, נתינה ומגע שהם חלק משמעותי בתהליך הריפוי של כל בעיה.

אם אתם זקוקים לעזרה בבניית ארון התרופות הפרטי שלכם, אתם מוזמנים להתייעץ עם הצוות המקצועי הנפלא שלנו בספירולינה פול לייף. בריאות ושמחה!

צפית לאחרונה