אבקה טבעית לצחצוח השיניים

פוסט מסויים שקראתי בפייסבוק בו מסבירים ומוכיחים כמה רעל, תרופות וכימיקלים מזיקים יש במשחות השיניים הרגילות אותם אנו צורכים על בסיס יום יומי ומכניסים ממש לתוך פינו, הוביל אותי לחפש פיתרון טבעי, בריא ויעיל לצחצוח השיניים. לא רציתי יותר לצחצח שיניים ולהכניס לפה את החומרים האלה והבנתי שאפשר אחרת.

ניסיתי להכין כמה תרכובות מחומרים טבעיים ואיכותיים שמצאתי ובסופו של דבר בחרתי באחת שהיתה המוצלחת והיעילה ביותר וזו אבקת צחצוח השיניים הטבעית והבטוחה שפיתחתי.

באבקת צחצוח השיניים הטבעית שאני מכינה אני משתמשת באדמת החוואר הייחודית שהיא אדמה אצילה של שילוב גיר וחרסית בשילוב עם מלח ים, סודה לשתיה ושמנים אתריים מנטה ולמון גראס.

אדמה זו בשילוב המרכיבים הטבעיים האחרים נותנים לאבקת השיניים את התכונות היעילות והחשובות שלה:

  • ספיחת רעלים
  • מניעת דלקות ודימומי חניכיים
  • שיקום הרקמות
  • הסרת ומניעת הפלאק
  • הלבנת השיניים
  • טיפול בנסיגת חניכיים

אדמת החוואר הנקראת גם בשם: אדמה אצילה (או באנגלית Marl או Medicinal clay), היא אדמה עשירה מאוד במינרלים מסלעי הגיר והסלעית שבקליפת כדור הארץ. סלעים אלה ספחו אליהם במשך שנים חומרים מזינים רבים כמו סידן, ברזל, אנרגיית השמש, מינרלים וויטמינים שונים ומעניקים לאדמת החוואר תכונות רפואיות רבות. בכל העולם משתמשים באדמת החוואר לצרכים רפואיים החל משימוש חיצוני כגון מסיכת בוץ, טיפול לעור בעייתי באמבט, תחבושות לבעיות עצמות ופרקים ועד ללקיחה פנימית.

התגובות מהלקוחות שלי שכבר משתמשים באבקת צחצוח השיניים הטבעית פשוט מעולות, הם מספרים על חוויה ייחודית של תחושת נקיות ורעננות בפה, כאילו צחצחו בפעם הראשונה בחיים את השיניים – עד כדי כך אדמת החוואר סופחת את הרעלים מהפה, מספרים על נסיגת חניכיים שנעצרה, דימומים שפסקו ועל מראה מחודש של  שיניים לבנות יותר (אפילו למעשנים).

אופן השימוש באבקה הטבעית לצחצוח השיניים:

מרטיבים את מברשת השיניים, מפזרים עליה מעט אבקה או לחילופין טובלים את מברשת השיניים באבקה עצמה ומצחצחים כרגיל, ניתן להחליף את הצחצוח ממשחה לאבקה באופן קבוע או בשילוב עם משחת השיניים אם ממש מתקשים להיפרד ממנה…

בכל אופן מובטח לכם פה מוצר שהוא הרבה יותר בריא, טבעי וישאיר אתכם עם פה נקי ושמח (-:

 

צפית לאחרונה