פטרת ציפורניים – טיפול טבעי בפטרת העור באמצעות תמצית שמן עץ התה

במידה ואתם סובלים מפטרת בציפורניים, אנו ממליצים לכם לוותר על הטיפול המודרני המתבסס על תרופות המיוצרות מכימיקלים סינטטיים ולעבור להשתמש בתמצית שמן עץ התה כאמצעי טיפול טבעי בפטרת העור, פטרת הציפורניים וזיהומים שונים.
זיהום מתחת לציפורניים בידיים או בבהונות ברגליים נקרא פטרת ציפורניים. פטרת העור / ציפורניים היא בעיה זיהומית שמתרחשת כאשר מצטברת לחות מתחת לציפורניים המכילה מזהמים שונים. יש מספר קהילות שנמצאות בסיכון לפטרת בציפורניים כגון חיילים, שחיינים, ספורטאים וזקנים. באקלים החם והלח של ישראל בחודשי הקיץ, אתם לא צריכים להיות מופתעים אם אתה מתחילים להבחין בסימני פטרת מתחת לבהונות הרגליים.

פטרת בציפורניים לא עוברת לבד..
זיהום פטרייתי מתחת לציפורן יתחיל בנגע לבן או צהוב שמתחיל להיווצר מתחת לקצה הציפורן. אם הוא לא יטופל במהרה הזיהום יתפשט לכל העור שמתחת לציפורן וישנה את העור שמתחת לציפורן לשחור. במקרים רבים הזיהום מתפשט לציפורניים אחרות ברגליים ויוצר כאב שעלול להשפיע על היכולת ללכת בצורה רגילה. פטרת מתחת לציפורניים לא תעבור ללא טיפול וחיטוי בשוטף. אסור להשאיר ציפורן עם פטרת ללא טיפול.

למזלכם יש טיפול טבעי בפטרת ציפורניים שנמצא אפקטיבי ביותר עבור טיפול בפטרת הציפורניים – תמצית שמן עץ התה. שמן עץ התה מסוגל לרפא ביעילות זיהומים רבים בעור, במהירות וללא תופעות לוואי.

למה שמן עץ התה כל כך אפקטיבי לפטרת בציפורניים? שמן עץ התה מופק מהעץ האוסטרלי המכונה “עץ התה”.
במשך מאות שנים תמצית העץ הייתה בשימוש נרחב בקרב הילדים האוסטרליים לריפוי מגוון רחב של מחלות עור וזיהומים שונים. לשמן עץ התה יש גם תכונות אנטי-בקטריאליות שונות שהופכות אותו לאפקטיבי ביותר מול זיהומים שכיחים שגורמים לפטרת ציפורניים.

שמן עץ התה נכנס לתודעה הבינלאומית הרבה בגלל היעילות שלו בטיפול בפטרת ציפורניים.
הצבא האוסטרלי במלחמת העולם השנייה סבל מזיהומים רבים של פטרת ציפורניים, והדבר היחידי שהצליח לעזור לחיילים באותה תקופה היה שימוש בתמצית שמן עץ התה. מאז כולם יודעים עד כמה עוזר שמן עץ התה לפטרת ציפורניים.

כיצד משתמשים בתמצית שמן עץ התה לטיפול בפטרת ציפורניים?
מומלץ לטפל בציפורניים לפני השינה. תחילה יש להכין את הציפורניים לטיפול הטבעי בתמצית שמן עץ התה. תדרשו לגזור את הציפורניים ברגליים כמה שניתן בכדי לאפשר לטיפות שמן עץ התה לחדור כמה שיותר לעור. נסו להימנע מלחתוך את העור המזוהם עם הציפורניים. לאחר שגזרתם את הציפורניים יש לנקות את הציפורניים עם טיפה מים וסבון בכדי להיפטר מלכלוך שיכול להיספג בטיפות שמן עץ התה. אחרי שהציפורניים גזורות ונקיות אפשר לשים מספר טיפות שמן עץ תה על כל ציפורן נגועה בנפרד, ומומלץ לשים טיפות
גם על ציפורניים שאינן נגועות בכדי למנוע מצב של התפשטות הזיהום. אתם יכולים גם לערבב כמה טיפות שמן עץ תה ביחד עם שמן שקדים לעור בכדי לרכך ולטפח את העור.

אחרי שהעור שמתחת לציפורן נספג כולו בטיפות שמן עץ התה, יש לחבוש את האזור בתחבושת חדשה וסטרילית בכדי למנוע התיישבות של מזהמים על העור. יש להשאיר את החבישה לאורך כל הלילה לפחות. מניעת פטרת ציפורניים לאחר טיפול עם שמן עץ התה

הטיפול הטבעי עם תמצית שמן עץ התה צפוי לטפל בבעיית הפטרת תוך כמה ימים ועד שבוע. אך חשוב לזכור שפטרת יכולה בהחלט לחזור אם לא שומרים על עור הציפורניים כהלכה.
חשוב לשים לב להיגיינה האישית של עור הציפורניים, לשמור על הרגליים יבשות ולמרוח מספר טיפות שמן עץ תה לפחות פעם בשבוע כטיפול מונע.

צפית לאחרונה