שמן ארגן מרוקאי: האוצר האמיתי של מרוקו

שמן ארגן הוא שמן הנוזלי המופק מגרעיני עץ ארגן. שמן ארגן נקרא גם שמן ארגן מרוקאי כי עצי ארגן נפוצים רק במרוקו, כי שם הם מתאימים היטב לתנאים הסביבתיים הקשים והיבשים.
השורשים של עץ ארגן נטעים עמוק מתחת לסוגים חזקים של אדמה מדברית וזה גורם לעצי ארגן להיות מוגנים היטב מסחף קרקע ולגדול בצורה חזקה ונושאת פירות.

מלבד הערך התזונתי של שמן ארגן, שהוא שמן בריאות, יש לו גם יתרונות קוסמטיים וגם שמן ארגן טהור המופק מפרות עצי ארגן הוא בעל תכונות הומיאופתיות מצוינות.
עוד בתקופה הפרי-תעשייתית כבר גילו את התועלת של שמן המופק מעץ ארגן, שבטי מרוקאים עתיקים השתמשו בפרי האכיל של העץ ארגן כחלק מהתזונה שלהם. עם הזמן גם גילו השבטים הקדמונים הללו שניתן להשתמש בשמן ארגן גם למטרות קוסמטיות ובריאותיות.

ייצור שמן ארגן מרוקאי קדמון אל מול ייצור שמן ארגן של קוסמטיקה טבעית

שמן הארגן שמשווק היום בתחום קוסמטיקה טבעית שונה לגמרי ממה שהיה משמש את השבטים הקדמונים במרוקו, כמו גם שבטים מרוקאים אחרים שהלכו בעקבותיהם. ההבדל טמון בתהליך של הפקת השמן מגרעיני עץ ארגן. באופן מסורתי, הפירות היו נופלים על הקרקע ולאחר מכן היו נגרסים בבורות מאולתרות. היום לעומת זאת, שמן ארגן מופק ישירות מפירות שנקטפו זה עתה.

לאחר מכן, הוצאת השמן מתבצעת במכונות מיוחדות. שיטת העיבוד המודרנית היא יתרון נוסף שכן היא הופכת את הליך ההפקה להרבה יותר מהר, ובהשוואה לשיטה מסורתית, זה גם מאוד חסכוני כי כבר לא נחוץ להשתמש במים בתהליך הערבוב.

יש ביקוש גבוה לשמן ארגן מרוקאי בתחום קוסמטיקה טבעית

יש כבר ביקוש גבוה לשמן ארגן מרוקאי טהור, כמו גם מוצרים אחרים שהופקו מעצי ארגן. ישנם מוצרים שונים של קוסמטיקה טבעית המכילים שמן ארגן מרוקאי כגון: סבונים, קרמי יופי, קרמים לשיער ובקבוקי שמן ארגן טהור.
גם בהשוואה לחומרי גלם אחרים המשמשים בייצור של מוצרי קוסמטיקה, שמן ארגן לא ניחן בריח חזק אז ברוב הפעמים הוא מועדף על חומרי גלם ומרכיבים אחרים. בנוסף הוא 100% טבעי וזה עדיף משימוש בכימיקלים מסוכנים ולא טבעיים.

לאחרונה, היה הרבה דיונים באינטרנט על השמן המרוקאי הנפלא הזה. בכלל הפופולריות של שמן ארגן מרוקאי בתחום היופי וטיפוח שיער המקצועי היא בשיא של כל הזמנים. מוצרים המכילים שמן המופק מעץ ארגן הם מוערכים מאוד לא רק בגלל שהם נדירים, אך יותר מכך בשל העובדה שהם בעלי השפעות מדהימות על חלקים שונים של הגוף האנושי ושמן ארגן גם מצוין למחלות עור שונות.

שמן ארגן מרוקאי עובד

אלו שמשתמשים בשמן ארגן הרבה זמן יכולים להעיד על התכונות נפלאות שלו בשיקום והפיכת האיכות של העור, הציפורניים והשיער. שמן ארגן נספג במהירות על ידי הגוף, מזין את הגוף באופן מידי, מסייע לתאים אשר מחזקים את הציפורניים, השיער, והעור.
בנוסף, בהשוואה למוצרי יופי אחרים, אלה המכילים שמן ארגן בטוחים לשימוש. גם אם אתה משתמש במוצרי עור ויופי המבוססים על שמן ארגן לתקופה ארוכה, אתה לעולם תחווה תופעות לוואי מזיקות. הרבה מומחי יופי ואפילו עור ממליצים על מוצרים קוסמטיים המכילים שמן ארגן.

שמן ארגן הוא קל מאוד לשימוש. אין משטרי יופי מסובכים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להחיל אותו ישירות על העור, השיער או הציפורניים. מבחינת טיפול בעור, כל מה שנדרש הוא כמה דקות לשפשף את החומר כמו שצריך לתור העור ובתוך שלושה ימים כבר תחוו חידוש של העור. מבחינת טיפול לשיער פגום, שמן ארגן מסייע לשיער פגום ולא משנה איזה סוג של נזק נעשה לשיער.

כל מה שנדרש הוא כמה טיפות של שמן ארגן ישירות על השיער ולתת לשמן להישאר שם במשך כמה דקות. אחרי שטיפה קלה של השיער אתם תהיו מופתעים עד כמה השיער חלק, מבריק ובריא יותר.

צפית לאחרונה