שמן אבוקדו – טאצ’ ירוק של בריאות

האבוקדו אהוב עלינו בעיקר בגלל הטעם הייחודי והמרקם הקרמי, אבל באבוקדו טמונים סודות נוספים, יש בו אוצרות בריאותיים שיכולים לסייע לנו בבעיות רבות המטרידות אותנו יום יום!
אנחנו ב’ספירולינה פול לייף’ מלאי הערכה לאיכויות המופלאות של השמן הירוק והנדיב, במאמר הבא נספר על חלק מהמעלות הנפלאות של שמן האבוקדו ועל הפורמולות הייחודיות שפיתחנו בעזרתו, ליצירת מוצרים אפקטיביים לטיפוח עור הפנים, הגוף ולטיפוח השיער.

היתרונות הבריאותיים של שמן אבוקדו

שמן לבבי לבריאות הלב

אחוז השומנים הבלתי רוויים בשמן אבוקדו גבוה מאוד (כ-83%), זה הופך אותו לשמן בריא במיוחד ללב. הוא מסייע בהורדת הכולסטרול LDL (הכולסטרול הרע) והעלאת הכולסטרול HDL (הטוב), מה שמשפר את חוסן הלב ומפחית את הסיכון למחלות כליליות (מחלות בעורקי הלב).
בנוסף, לשמן יש תכונות אנטי דלקתיות המונעות הצטברות חיידקים בעורקים, והוא מקור איכותי לויטמין E ונוגדי חמצון נוספים, המסייעים בשמירה על בריאות כלי הדם.

כל אלה הופכים את שמן האבוקדו לשמן לבבי במיוחד, שיכול לשמור עלינו ולסייע במניעת מחלות לב שונות.

שמן על לשיקום העור

שמן אבוקדו הוא סופר בוסט של איכות לטיפוח והזנת העור.

כמו שכבר אמרנו, הוא מכיל כמות יפה של ויטמין E, בנוסף הוא שופע בנוגדי חמצון חיוניים נוספים כמו בטא קרוטן, לוטאין, לציטין, חלבון וחומצות שומן אומגה, כל אלה מחזקים את מערכת ההגנה של העור והם תומכים נלהבים בשיקום העור.
תכונה מדהימה נוספת שיש לשמן, היא הגנה על העור מפני קרני UV המזיקות של השמש, העלולות לגרום לפגמים אסתטיים, לנזקי כבד ולסרטן העור.
השמן מכיל אשלגן ולציטין שתורמים רבות להתחדשות העור ולצמיחת תאים חדשים ולכן שמן האבוקדו הוא מועיל במיוחד בריפוי צלקות ופצעים.
מחקר שנעשה בחיפוש אחר טיפול בפסוריאזיס ללא תופעות לוואי, מצא כי השילוב של שמן אבוקדו עם קרם ויטמין B12, הביא תוצאות טובות יותר בזמן מהיר יותר מהטיפול המסורתי.
הויטמינים A ו-E שמצויים בשפע בשמן, מעניקים לעור הזנה עמוקה ומגבירים את ייצור הקולגן, תכונות אלה מסייעות להפחתת הקמטים ומניעת הזדקנות מוקדמת, וכתוצאה מכך העור נראה צעיר ובריא יותר.

שמן מדהים להגברת צמיחת השיער

הויטמינים ונוגדי החמצון המצויים בשמן (וויטמין E בראשם), מעניקים לקרקפת הזנה ולחות שמסייעות במניעה וטיפול בקשקשים.
הם ממריצים את זרימת הדם לשורשים ובכך מסייעים לצמיחת שיער מוגברת. לשמן יש יכולת מדהימה להיספג בשיער ולכן הוא מונע נזקי שיער כמו יובש ושבירה. וכמו על העור, גם על השיער השמן הנפלא הזה מגן מנזקי השמש ומיובש.

עובדה מעניינת נוספת היא שהוא מאזן את ייצור השומן הטבעי של הבלוטות בקרקפת, מה שיכול לסייע לבעלי נטייה לשיער שומני.

שמן לירידה במשקל!

אחוז השמנים הבריאים שמכיל שמן אבוקדו הוא מהגבוהים ביותר, הוא מקור נפלא לשמנים חד בלתי רוויים (70%) ושמנים רב בלתי רוויים (13%), עובדה זו הופכת אותו לתומך מדהים בספיגת חומרים חיוניים וקרוטנואידים המסיסים בשומן והחשובים מאוד לעיכול תקין ולהאצת חילוף החומרים, מה שעוזר לירידה במשקל.
החומצה האולאית המצויה בשמן היא בעלת סגולות בריאותיות רבות, ביניהן הפחתת השומן הבטני והפחתת הסיכון לתסמונת מטבולית, אשר אחת מהשפעותיה היא עליה במשקל.

שמן הקסם הירוק במוצרים של ‘ספירולינה פול לייף’

הסגולות שפירטנו הן רק חלק מהאיכויות המיוחדות והמדהימות של שמן האבוקדו. המטרה שלנו ב’ספירולינה פול לייף’ היא לייצר מוצרים שיתנו לכם את אפקט הריפוי האיכותי והאפקטיבי ביותר ולכן אנחנו משלבים את השמן המופלא הזה במוצרים רבים שנועדו לטיפוח העור והשיער והתוצאות מדברות בעד עצמן.

הנה כמה מהמוצרים המדהימים שלנו, המגייסים את איכויות שמן האבוקדו לשיקום וטיפוח:

שמן אבוקדו טהור – 100% שמן טהור המופק בכבישה קרה מפרי האבוקדו. שופע בויטמינים המזינים ומחדשים את הקולגן בגוף, במינרלים ובחומצות שומן חיוניות (ויטמין F), חומצה אוליאית, חומצה סטארית, חלבונים, לציטין וחומרים אנטי אוקסידנטים. בעל ספיגה מדהימה בעור עם תחושה של רכות נפלאה, בוסט ירוק ועמוק של בריאות.

שמן עיסוי טבעי לסימני מתיחה – תערובת שמני איכות טהורים עשירה ומגוונת, 100% טבעית, הורכבה במיוחד לשמירה על גמישות העור, להזנה, להרגעה, להתחדשות ולמניעת סימני מתיחה בתקופת ההריון ולטיפול בהעלמת סימנים קיימים לאחר הלידה. בעל ניחוח מדהים של לבנדר עם תפוז.
השמן מותיר את העור רך, גמיש וזוהר. בטוח לשימוש לאם וגם לתינוק. נספג בקלות ואינו מותיר תחושת שמנוניות על העור. והתוצאות מובטחות!

מסיכת שיער טיפולית ומפנקת – מסיכה עוצמתית המעניקה טיפול עמוק לשיער, משקמת, מחזקת ומזינה, 100% טבעית.
נוסחה ייחודית ששומרת על השיער מפני נזקי מזג אויר, ים, בריכה וחומרים מזיקים. המסיכה מרככת ומזינה את השיער, מטפלת בשיער פגום, קצוות יבשים ומפוצלים, שיער דק או חסר ברק ומחזירה לו את הגמישות, הרכות והמראה החי והבריא. טיפול 10,000 לשיער!

חמאת גוף ארומטית ניצת הרימון – חמאת גוף ארומטית להזנת העור. החמאה מעניקה לעור לחות, גמישות ורכות לאורך זמן. החמאה עשירה ומתאימה במיוחד ליובש בעור ולתנאי מזג אוויר יבש.
בעלת איכויות אנטיאייג’ינג, ריענון והרגעת העור, תורמת להתחדשות העור והתוצאה היא עור רך ונעים בניחוח מעורר של ניצת הרימון.

מה עוד חשוב לדעת

כפי שאמרנו, לשמן האבוקדו ישנן עוד איכויות רבות, היריעה קצרה מלהכיל! מלבד מוצרי הקוסמטיקה, הבטוחים לשימוש, שמן אבוקדו הוא גם תוסף תזונה מדהים, ניתן לבשל בו, לתבל בו את הסלט, להוסיף אותו לשייקים ועוד ועוד. אולם, שימוש מוגזם בשמן אבוקדו בפני עצמו, עלול להוביל לתגובות אלרגיות. לכן אם אתם מתכוונים להוסיף אותו לתזונה שלכם אנו ממליצים ללמוד ולהכיר את הכמות המתאימה לכם ולהקפיד עליה.

לסיכום

מי שכבר ניסה יודע שהקסם הירוק של שמן האבוקדו כובש וממכר. זאת אחת הסיבות לכך שתוכלו למצוא אותו במוצרים רבים שלנו. גם אתם מוזמנים להכיר, להתנסות וליהנות מתוצאות מדהימות לעור הפנים והגוף ולשיער.
אם יש לכם התלבטות בבחירת המוצרים המתאימים לכם מתוך השפע הנפלא שלנו, צרו איתנו קשר, הצוות המקצועי המקסים שלנו ישמח לעזור ולייעץ בכל שאלה.

צפית לאחרונה