צלוליטיס או צלוליט? מה זה והאם יש טיפול טבעי אפקטיבי?

התופעה המטרידה שמופיעה על העור לא שייכת רק לבעלי משקל עודף, להופעתה יש סיבות רבות ואם לא מטפלים בה, היא עלולה להפוך למפגע רגשי ומקור להרבה אי נחת.
החדשות הנפלאות הן שהטבע העניק לנו שפע של מתנות איכותיות איתן נוכל לשפר את התופעה או להעלימה לגמרי. אנחנו כאן עם הפרטים. 

מה ההבדל בין צלוליט לצלוליטיס?

תתפלאו, אבל כשאומרים צלוליטיס, במירב המקרים מתכוונים לצלוליט! 

מה זה צלוליט?

צלוליט זו התופעה הנפוצה שבה נראה שינוי טקסטורה של העור כתוצאה מהצטברות תאי שומן ברקמות שמתחת לעור, מן מקבץ של גומות על העור שפוגעות בנראות המוצקה והבריאה של העור.
הצלוליט שכיח בעיקר אצל נשים ועלול להופיע כבר בגיל ההתבגרות בעיקר באזור הירכיים אך גם באזור הישבן, המותניים, הידיים והבטן. התופעה נפוצה גם אצל גברים בוגרים או בעלי משקל עודף.
ההערכה היא כי התופעה מופיעה אצל 90% מהנשים וכי יש לה מרכיב גנטי, היא לא נחשבת בעיה רפואית אלא פגם אסתטי פיזיולוגי בלבד.

מה זה צלוליטיס?

צלוליטיס (שלא נדע!) זו מחלה זיהומית הנגרמת מטראומה בעור כמו חתכים, ניתוחים או נשיכה על ידי בעלי חיים ואם לא מטפלים בה נכון היא עלולה לגרום לצרות צרורות.

מה גורם לצלוליט

הגורמים לצלוליט הם רבים: גיל, גנטיקה, רמת האסטרוגן בגוף, דלקת ברקמות, זרימת דם לקויה, תפקוד לקוי של בלוטות הלימפה, עודף שומן בגוף, עור דליל ורפוי, אובדן קולגן, תזונה לקויה ועוד.
אז מה אפשר לעשות? איך להעלים צלוליט בצורה בריאה מבלי לפגוע בגוף?

טיפול טבעי בצלוליט

לשמחתכם, אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר דרכים ופורמולות טבעיות מדהימות של סופר פוד וצמחי מרפא שיכולות לסייע בהפחתת הצלוליט עד להעלמתו, ועל הדרך הטבעית בה ניתן למנוע את הופעתה של התופעה.

תזונה נכונה ואורח חיים בריא

כולם יודעים שתזונה נכונה ובריאה משפיעה על איכות החיים, אבל איך בפועל זה משפיע על הגוף?

כשהתזונה שלנו מכילה נוגדי חמצון ומזונות על טבעיים, ההזנה שלנו עמוקה ואיכותית ויכולת הריפוי העצמית של הגוף עולה.
כשרוצים לאזן ולחזק את הגוף, השאיפה היא להגיע למצב שבו אנו צורכים פחות ופחות רעלים, והגוף מקבל יותר ויותר מכל מה שהוא באמת צריך, ויטמינים, מינרלים, חלבונים ועוד ועוד, זה יוצר מצב של גוף בריא עם מערכת חיסונית חזקה ויכולת ריפוי עצמית איכותית.

כתמיכה תזונתית כדאי לתת דגש על איזון הורמונלי משום שלהורמונים יש תפקיד מרכזי בהתפתחות הצלוליט ואיזון הורמונלי יכול לסייע בהפחתת התופעה ואפילו למנוע את היווצרותה.
במקרה של צלוליט, ככל שהגוף מוזן ומאוזן, הוא ייצר פחות מגושי השומן המטרידים והעור יקבל מראה בריא וחלק.
אנו בספירולינה פול לייף מפתחים פורמולות ומוצרים ייחודיים שמיועדים לספק לגוף את כל המרכיבים החיוניים להם הוא זקוק, ובאיכות הגבוהה ביותר.
המוצרים שלנו נוחים ופשוטים לצריכה והרווח שלכם יורגש גם מבפנים וגם מבחוץ.

יחד עם תזונה נכונה חשוב לסגל אורח חיים שיתמוך ביכולת השיקום של הגוף כדי שיוכל להתגבר על הצלוליט, לכן כדאי לאמץ הרגלים בריאים נוספים כמו:

  •  שינה מספקת ואיכותית.
  • פעילות גופנית שעוזרת לשרוף שומנים ולפתח שרירים, מה שיעזור להפחית את הצלוליט. 
  • שתיית מים הנדרשת על מנת שהעור יוכל לשקם את עצמו. 

טיפוח עור טבעי

טיפוח שגרתי טבעי זו מתנה לגוף ולנשמה לכל החיים, למה?
כי אתם מעניקים לגוף שלכם הזנה מושלמת, הוא מתחזק, יכולת השיקום שלו עולה ויוצרת מראה נהדר ובריא, מה שבהכרח משפיע גם על מצב הרוח.
השימוש במוצרי קוסמטיקה קונבנציונליים, המכילים רעלים, מבשמים סינטטיים וחומרים מזיקים, עלול לגרום לנזקים בעור ובעיות שיופיעו רק לאחר זמן רב ועם מוצרי טיפוח טבעיים זה בדיוק הפוך.

מוצרי הטיפוח שלנו עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר בטבע והעור שלכם יקבל את ההזנה והטיפוח המושלמים, מה שיחזק אותו, יגרום להתחדשות התאים ויסייע לו להתגבר על בעיית הצלוליט.
הנה כמה המלצות חמות:

פילינג טבעי

בשגרת הטיפוח כדאי להכניס גם שימוש בפילינג טבעי, זו דרך נוספת לתמוך בעור לשיקום מצלוליט.
הפילינג מעורר את זרימת הדם, יוצר פעולת ניקוי עמוקה של השכבה העליונה של העור, הוא מסיר את שכבת התאים המתים וחושף את שכבת העור החדשה והבריאה שמתחתיה, הוא מזין את העור ומשאיר את העור רך, נעים, חלק ורענן. 

כוסות רוח מסיליקון

המצאה חדשנית ומהפכנית לשיקום עור הפנים והגוף. כוסות הרוח מסיליקון מעודדות את זרימת הדם לאזורים המטופלים ובכך מסייעות להתחדשות התאים ולמראה עור מוצק וחלק. הן עושות פלאים בטיפול בקמטים וקמטוטים, מניעת סימני מתיחה על בטן הריונית, צלוליט ועוד.
צפו:https://www.youtube.com/watch?v=qniBNDVnQtw

מריחת שמנים טבעיים להזנה וחידוש העור

שמן ויטמין E  – שמן מדהים להזנת העור, ויטמין E הוא מנוגדי החימצון העוצמתיים ביותר בטבע ולכן הוא אפקטיבי מאד בכל הקשור לאנטי אייג’ינג, הוא מחדש תאים ורקמות, מזין ומעניק לעור מראה צעיר, גמיש, רענן ובריא.

שמן אורגנו – שמן האורגנו מוכר כאנטיביוטיקה טבעית עוצמתית, בין הסגולות הרבות והנפלאות שלו הוא ממריץ את זרם הדם ויכול לסייע בפירוק הגושים השומניים הנמצאים מתחת לעור ויוצרים את מראה הצלוליט.

טיפ של מיכל – כדי להגיע לתוצאות מדהימות ומהירות יותר מומלץ למרוח על העור שמן אורגנו ומעליו שמן ויטמין E.

לסיכום

כל אחת מהדרכים שהזכרנו תתמוך בפרידה מהצלוליט, מה שחשוב הוא להצטייד בסבלנות ולהתמיד. אצלנו בספירולינה פול לייף תוכלו למצוא את כל מבוקשכם לטיפול טבעי בצלוליט: חיזוק תזונתי, איזון הורמונלי, טיפוח טבעי איכותי יומיומי, מריחת המרכיבים הנכונים על העור, כוסות רוח מסיליקון ועוד ועוד.
הטיפול הטבעי בצלוליט הוא אפקטיבי והתוצאות הנפלאות ישפיעו לאורך זמן על הגוף וכמובן גם על ההרגשה.
אם אתם מתלבטים איך להתחיל ומה המוצר הנכון ביותר עבורכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, הצוות המקצועי המקסים שלנו ישמח לעזור ולייעץ בכל שאלה.

צפית לאחרונה