טיפול טבעי בכתמי פיגמנטציה - שעובד פלאים

במדינה שטופת השמש שלנו, נושא הפיגמנטציה חם ומעניין במיוחד.
השפעת השמש ניכרת לעיתים בכתמים מטרידים על העור, רבים לא יודעים זאת, אך זו רק אחת הסיבות להופעת כתמי פיגמנטציה!
אז מהן שאר הסיבות ומה ניתן לעשות? על כל זה נדבר כאן.

מה זה פיגמנטציה ואיך היא נוצרת

העור שלנו בנוי משלוש שכבות, הפיגמנטציה שאנו רואים ככתמים על העור, מתקיימת בשתי השכבות העליונות.
בין תאי העור שלנו קיימים גם תאים הנקראים תאים מלונומציטים, אלו הם תאים המפרישים פיגמנט הנקרא מלנין, פיגמנט המלנין שמופרש יוצר את צבע העור שלנו. 

כאשר התאים האלה מפרישים הפרשה לא מבוקרת ומוגברת של מלנין, התאים מסביבם סופגים את הפיגמנט ונוצר לנו כתם שנראה לעין בשכבת העור העליונה ביותר – האפידרמיס.
התופעה הנפוצה ביותר היא כתמים כהים על העור, אצל כהי עור זה יכול להופיע גם ככתם בהיר, בכל אופן – כל אלה הם כתמי פיגמנטציה

מדוע התאים האלה מפרישים יותר מלנין? זה מפתיע, אבל בעצם הכתמים האלה הם תוצאה של מנגנון הגנה בריא של הגוף.
ההפרשה של פיגמנט המלנין נוצרה כדי להגן על העור. כשהעור מרגיש שהוא נמצא בסכנה, הפיגמנט הזה שיש לו גם תכונות אנטי דלקתיות, מופרש באופן מוגבר על מנת ליצור הגנה, אבל על הדרך, גם יוצר את הכתמים המטרידים האלו.

ככל שהכתמים צעירים וטריים יותר, קל יותר לטפל בהם ונראה את השיפור מהר יותר, ככל שהכתמים ותיקים יותר, קשה יותר לטפל בהם ויעבור זמן רב יותר עד שנראה את השיפור.

סוגי פיגמנטציה 

פיגמנטציה הורמונלית

פיגמנטציה יכולה להופיע כתוצאה משינויים הורמונליים, בעיקר אצל נשים בגיל הפוריות (20-45).
היא יכולה פשוט להופיע יום אחד, אך יש גם זרזים שישפיעו על הופעתה כמו הריון, לידה, נטילת גלולות, מחזור, טיפולי פוריות ועוד שינויים הורמונליים שמעודדים את ייצור המלנין.
דבר נוסף שמעודד את הפיגמנטציה הוא: סטרס ולחץ, העור חווה את הרגשות האלה כסכנה ומפריש מלנין כדי להגן על עצמו.

פיגמנטציה הורמונלית שכיחה יותר דווקא אצל כהות עור ותופיע לרוב במקומות כמו אזור המצח, לחיים ושפם – תופעה ממש לא נעימה, נקודה. 

פיגמנטציית גיל

מופיעה בגיל מבוגר יותר אצל גברים ונשים, למעשה היא מגיעה גם בעקבות הגיל וגם עקב נזקים שהעור חווה כמו שהות רבה בשמש…מה נעשה, לשיזוף שנראה יפה ואטרקטיבי בגילאים צעירים יותר, יש מחיר.
פיגמנטציה מהסוג הזה, תופיע לרוב בזרועות, בכפות הידיים, במפתח החזה, בכתפיים ובאזור המסגרת של הפנים, והרבה פעמים תראה כמו נמשים מרוחים. הכתמים מופיעים בעצם שנים אחרי שהנזק נעשה.

פיגמנטציית פוסט טראומה

את הסוג הזה נראה על צלקות מניתוחים, אקנה, כוויות, טיפול רפואי, או טיפול קוסמטי לא מקצועי.
העור חווה טראומה והמלנין האנטי דלקתי מופרש ונוצרים לנו כתמי פיגמנטציה.
סוג זה שכיח אצל נשים וגברים, וכפי שאמרנו, ככל שהכתם טרי וקרוב יותר לטראומה, כך קל יותר לטפל בו.

טיפול טבעי בפיגמנטציה

הסוד שלנו לטיפול בכתמי הפיגמנטציה הוא שילוב של קוסמטיקה טבעית וחיזוק תזונתי – לטיפול חיצוני ופנימי גם יחד. 

כשרוצים ליהנות מיכולות הריפוי של הטבע חשוב מאוד שיהיו לנו סבלנות, התמדה ועקביות.
לגוף לוקח זמן להטמיע לתוכו את מרכיבי ההבהרה והשינוי לוקח יותר זמן ממה שהתרגלנו עם הקוסמטיקה הקונבנציונלית והאגרסיבית, אך זו הדרך היחידה בה נשיג את התוצאות הטובות והבריאות ביותר שיחזיקו מעמד לאורך זמן. 

תזונה לטיפול בפיגמנטציה

גוף בריא מחלים מהר יותר ולכן אנו תומכים גם בבריאות הגוף, הכוחות, החוזק והחוסן מעודדים את יכולת הריפוי הטבעית שלו. כשהגוף לא מאוזן וחלש, קשה מאוד להשיג תוצאות.
כדי לטפל בבעיית פיגמנטציה חשוב להזין את הגוף בנוגדי חמצון ומזונות טבעיים שמסייעים לחיזוק מערכת החיסון ולאיזון הורמונלי, כך ניצור מצב שימנע היווצרות פיגמנטציה.

כמה המלצות חמות

Q10

אנזים נוגד חמצון שהגוף מפריש באופן טבעי עד גיל 30–35, לאחר מכן יש ירידה בייצור שלו. הוא עוזר לגוף לייצר אנרגיה ולתאי הגוף להישאר צעירים וחיוניים. אי אפשר לקבל אותו ממזון ומומלץ לקחת אותו כתוסף תזונה לטיפול טבעי בפיגמנטציה.

כורכומין

זהו נוגד חמצון מדהים, הוא משתלב בצורה נפלאה עם ה-Q10 וביחד ההשפעה שלהם על הפיגמנטציה אפקטיבית מאוד.  

ספירולינה, כלורלה ומורינגה

שילוב מדהים, מפוצץ בנוגדי חמצון ומסייע רבות לניקוי רעלים, לחיזוק ואיזון הגוף, תוכלו לראות שינויים בצורה מהירה יותר.

לאיזון הורמונלי

שיח אברהם עם אנג’ליקה סינית 

זהו שילוב נפלא ואפקטיבי באיזון המערכת ההורמונלית הנשית ומסייע בטיפול בבעיות רבות הנובעות מחוסר איזון הורמונלי.

שורש מאקה

מזונות על מאזנים הורמונלית, מחזקים את מערכת החיסון, נותנים אנרגיה, מסייעים לניקוי רעלים מהגוף, מרגיעים את הנפש ומסייעים לכל מה שקשור בחוסר איזון הורמונלי.
שורש המאקה מחזק את החוסן הפיזי והנפשי, הוא מסייע בהתמודדות עם מצבי לחץ וסטרס מתמשכים, מאזן ומקרקע, תורם לאיזון הורמונלי ויתן תמיכה מעולה בגיל ההתבגרות ובגיל המעבר. ניתן להשיג אותו במיצוי, כמוסות או אבקה.

שמן קצח

מאזן הורמונלית, אפשר לתבל את הסלט או לטפטף מעט על תבשילים, זהו טיפול עמוק יותר אשר יסייע להפחית את הייצור של המלנין על רקע הורמונלי. 

תמצית זעפרן

הזעפרן ממריץ, מאזן, משפיע על מצב הרוח ויעיל מאד במצבי דיכאון, הוא מרגיע ומאזן הורמונלית.

לשתות הרבה מים

העור צריך להיות רווי במים כדי שיוכל לשקם את עצמו ולקבל את הטיפול.

קוסמטיקה טבעית לטיפול בפיגמנטציה

שגרת טיפוח בריאה וטבעית, נקיה מרעלים ומיטיבה עם העור ושאר חלקי הגוף, באופן יומיומי תעזור לעור במניעה וטיפול בכל סוגי הפיגמנטציה, במיוחד לשם כך הרכבנו ערכת הבהרה לטיפול בפיגמנטציה.
בערכה תמצאו:

סרום ויטמין C וקרם פעיל להבהרה

עשויים מצמחי מרפא, תמציות, ויטמינים ושמנים ייעודיים להבהרת העור והכתמים, באיכות מדהימה, עושים עבודה אפקטיבית ביותר בהבהרת הכתמים בשכבת העור העליונה – האפידרמיס.

מסכת פילינג

פילינג נפלא של גרגירי פסיפלורה המסיר את תאי העור וגורם לחשיפת תאי עור חדשים והתחדשות הרקמות והתאים.
כך אנו בעצם מקלפים את כתמי הפיגמנטציה ומעודדים ייצור תאים חדשים ונקיים. 

*חשוב גם להקפיד על ניקוי הפנים ולנקות את העור על בסיס יום יומי עם סבון פילינג המסיר תאי עור ישנים וחושף את התאים החדשים.

לסיכום

טיפול טבעי בכתמי פיגמנטציה הוא בטוח ואפקטיבי. המוצרים שלנו בספירולינה פול לייף יסייעו בהבהרת הכתמים ומתן גוון אחיד ויפה לעור ע”י טיפול טבעי, בריא וחיוני לעור.
התמיכה בגוף בו זמנית מבפנים ומבחוץ מייצרת מצב שבו הגוף מפנה ומנקה רעלים מהגוף על בסיס יום יומי, זה מחזק את הגוף ונותן לו את היכולת המדהימה והכוחות להשתקם ולחדש תאי עור בקלות רבה יותר ולהעלים את כתמי הפיגמנטציה בקלות ובמהירות. 

אם אתם סובלים מפיגמנטציה ולא בטוחים מהו הטיפול הנכון עבורכם, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונשמח לייעץ ולעזור עם כל שאלה והתלבטות שיש לכם.

מעדיפים סרטון? בבקשה!

https://www.youtube.com/watch?v=y0EH0ASS73Q

צפית לאחרונה