תהליך ההכנה של קפה ירוק טחון

מדוע כדאי לשתות קפה ירוק?

שתייה של קפה ירוק היא דרך מצוינת להעשיר את התזונה היומית שלנו דרך משקה, במיוחד כאשר אפשר להחליף את הקפה הרגיל שאנו שותים כל יום בקפה יותר בריא.

הרבה אנשים רוצים לשתות יותר קפה ירוק אך לא יודעים כיצד ניתן להכין קפה ירוק טחון.

רוב האנשים ששותים קפה עושים זאת במסעדה טבעונית או בדוכן משקאות אורגני, אך אין כמו להכין קפה ירוק בעצמך ולשתות אותו בבית.

למה בכלל לטחון קפה ירוק?

קפה ירוק לא שונה מקפה רגיל מבחינת הדרך שבא ניתן לשתות אותו ולכן על מנת לשתות אותו וליהנות מכל היתרונות הבריאותיים שלו צריך לטחון את הקפה. שאנו שותים קפה ירוק טחון, כמו כל קפה רגיל אחר, אנו נהנים מהטעם העשיר של הקפה בכוס השתייה שלנו.

על מנת לשתות קפה ירוק אנחנו חייבים לטחון אותו או לקנות אותו כבר טחון. יש הרבה אנשים שרוכשים פולי קפה ירוק לא טחון ובמידה ואתם גם עושים זאת אין לכם ברירה אלה לטחון את הקפה.

קפה ירוק טחון – המילה אחרונה בתזונה הנכונה

קפה ירוק טחון מכיל יתרונות בריאותיים רבים שיכולים להשפיע עליכם בצורה נפלאה. קפה ירוק טחון  נמצא במחקרים כמשקה מזון על נוגד חמצון גבוה מאוד, כמו שאפשר למצוא בתה ירוק ותמציות זרעי ענבים. שתייה של קפה ירוק טחון במהלך השבוע משפר את הזרימה של הדם, מונע סרטן ומסייע לתפקוד המעיים והכבד.

בנוסף, קפה ירוק טחון גם מאוד פופולארי בתור משקה שמסייע להרזיה במשקל מכיוון שהוא מעניק תחושת שובע לאורך היום ומסייע לחילוף החומרים בגוף. האמת היא שהשתייה של קפה ירוק טחון כבר נמצאת בשימוש שנים רבות בעולם, אך רק לאחרונה קפה ירוק טחון נכנס לתודעה של הציבור הישראלי.

איך טוחנים קפה ירוק?

בדומה לקפה הרגיל שאנו מכירים, אנחנו צריכים מכונת טחינה לקפה בכדי לטחון קפה ירוק. יש מגוון רחב של מטחנות קפה בשוק ולא בעיה לרכוש אחת.

השאלה היחידה שצריכה לקבל תשובה היא, ממי אתם קונים קפה ירוק אורגני איכותי לטחינת הקפה?. ניתן כך לרכוש כמות גדולה יותר של קפה ירוק שמחזיקה לזמן רב יותר וזה גם הרבה יותר זול.

ברגע שתמצאו מוכר שמשווק פולי קפה ירוק איכותיים ששמורים כהלכה ויישארו טריים לשימוש עתידי, אז כל מה שנשאר לעשות בכדי לקבל קפה ירוק טחון הוא להכניס את פולי הקפה הירוק שרכשתם ולטחון אותם במכונת טחינת הקפה. אחרי שקיבלנו קפה ירוק טחון אפשר לפנק את עצמו בכוס קפה ירוק עשירה בערכים תזונתיים טובים.

חשוב לציין שאסור לטגן פולי קפה ירוק במכונת קליעת קפה או במחבת מכיוון שזה הורס את הערכים התזונתיים של פולי הקפה הירוק. בנוסף, פולי הקפה הירוק למעשה מאבדים כמעט 15% מהמשקל ההתחלתי שלהם (וגם מספר ערכים תזונתיים).

הכי נוח לרכוש מיצוי קפה ירוק

אם אתם רוצים לשתות קפה ירוק טחון, הדבר הכי מומלץ לעשות הוא לרכוש ישר קפה ירוק טחון מוכן, באבקה כמו קפה נמס רגיל.

במקום לרכוש פולי קפה ירוק ולטחון אותם, אפשר לרכוש קפה ירוק טחון מוכן מראש. ניתן לרכוש קפה ירוק טחון בכמויות קטנות וכל פעם לקנות עוד כמו כל קפה רגיל. זה חוסך להם הרבה זמן ומאמץ, אין יותר קל מזה.

צפית לאחרונה