תוסף תזונה קולגן לבריאות העור, השיער והציפורניים – איך מסייע לגוף ולשיער?

תוסף תזונה קולגן נחשב לאחד מתוספי מזונות העל הטובים ביותר!

https://www.youtube.com/watch?v=AkcX5oTB5mA

קולגן נחשב לתוסף תזונה מעולה, מכיוון שחלק מסגולותיו הבריאותיות תורמים לעור, לשיער ולציפורניים הוא גם נחשב לתוסף קוסמטיקה טבעית

צריכה יומית תקינה של קולגן משפר את גמישות העור, מעניקה ברק לשיער ומחזקת את הציפורניים. קולגן הוא החלבון הנפוץ ביותר בגוף. הוא מורכב מחומצות האמינו גליצין, פרולין, הידרוקספרוולין וארגינין. הגוף שלנו מייצר קולגן ואנו גם צורכים אותו על ידי אכילת מזון מן החי. בטבע קולגן נמצא אך ורק ברקמות בעלי חיים, בעיקר עצמות, קשקשים ורקמות חיבור.

חלבון קולגן אחראי על מתן הגמישות לעור, חוזק השיער ותפקוד הרקמות המחברות את השרירים שלנו בגוף. חלבון קולגן מהווה 30% מכלל כמות החלבון בגוף, ו-70% מהחלבון הקיים בעור.

ההבדל העיקרי בין חלבון קולגן וחלבונים אחרים בגוף הוא פרופיל חומצת האמינו. כל חלבון מכיל חומצות אמינו כי הגוף שלנו צריך אותן בכדי לבנות מחדש שריר לאחר הוצאת אנרגיה. עם זאת, קולגן הוא ייחודי בכך שהוא מכיל רמות גבוהות יותר של 3 חומצות אמינו חשובות: גליצין, פרולין, הידרוקספרוולין – אשר ממלאות תפקיד חשוב שגם משפר את העור, השיער והציפורניים.

איך תוסף תזונה קולגן מסייע לעור הגוף?

לאחר גיל 26 הגוף שלנו מתחיל לייצר פחות ופחות קולגן, כך שככל שמתבגרים שכבת העור החיצונית מדללת ומאבדת את האלסטיות שלה (התהליך מכונה “אלסטוזיס”). זהו תהליך טבעי של העור בעת ההזדקנות, ולאט לאט מתחילים לראות סימנים של הזדקנות על העור כגון קמטים, פיגמנטים וכו’.

החדשות הטובות הן שתוספת יומית של קולגן יכולה להאט את התדרדרות שכבת העור החיצונית, ואף, להעלים קמטים וסימני הזדקנות. לדוגמה, במחקרים שונים שבוצעו על נשים מבוגרות שלקחו תוסף תזונה קולגן למשך 3 חודשים התגלתה ירידה של עד 25% בנראות הקמטים בעור.

קולגן מגדיל את גמישות העור, מגביר את הלחות בעור ומצמצם את סימני ההזדקנות בעור.

קולגן קומפלקס לאנטי אייג’ינג בניחוח מנטה >>>

איך תוסף תזונה קולגן מסייע לשיער?

קולגן הוא אחד מאבני הבנייה של השיער. מכיוון שקריאטין משחק חלק גדול במראה השיער, והגוף שלנו מייצר קריאטין טוב יותר כאשר יש לו כמויות גבוהות יותר של קולגן, כמות תקינה של חלבון קולגן בגוף היא הכרחית לשיער בריא ומלא ברק. ככל שיש יותר קולגן בגוף כך השעיר מבריק ומלא יותר.

קולגן גם מגביר את זרימת הדם בגוף. שיפור זרימת הדם בקרקפת תורם ישירות לחוזק בסיס השערה. מה שמחזק את בסיס השערה ומונע נשירה של שיער. מחקרים מצאו שגברים ונשים ששמרו על כמות תקינה של קולגן בגוף דיווחו על נשירת שיער נמוכה בהרבה מהממוצע.

קולגן גם עוזר לשמור על השיער מנזקים חיצוניים ופנימיים. נזקי שמש, שתיית אלכוהול וסוכר עודף בתזונה שלנו תורמים להתמוטטות המבנה של בסיס השערה. תוסף תזונה קולגן מסייע בהגנה מפני הנזקים החיצוניים והפנימיים הללו בכדי לתרום לצמיחה מחודשת של השיער. קולגן מגן עוד יותר טוב על השעיר כאשר הוא מגיע בשילוב עם שמן ארגן.

לסיכום, חלבון הקולגן מחזק את בסיס השיערה, תורם למראה מלא ברק ומונע נשירת שיער,
מסייע לאנטי אייג’ינג והחלקת קמטים,מסייע לגמישות המפרקים, הסחוסים ומחזק את העצמות והציפורניים.

הקולגן שלנו בספירולינה פול לייף משלב בתוכו חומצה היאלורונית, ויטמינים E,A,C וביוטין ולכן הוא נותן תוצאות מדהימות בפנים, בגוף, בציפורניים ובשיער ומרגישים את ההשפעה שלו מבפנים ומבחוץ!
ניתן להשיג אותו בכמוסות וגם באבקה, עם אינסרט ריחני של מנטה או ללא – בניחוח טבעי.

מחקרים תומכים:

צפית לאחרונה