כיצד טבליות כורכומין מועילות לגוף שלנו?

הדרך הטובה ביותר עבורנו לצרוך את כמות הכורכומין, החומר הבריא ביותר בתבלין הכורכום, הנדרשת ליום היא באמצעות תוספי תזונה

במקום לאכול כמויות גדולות של כורכום בכדי לקבל מספיק כורכומין, פשוט קחו טבליות כורכומין.

https://www.youtube.com/watch?v=e8od09_F5i4

כורכומין הוא המרכיב בעל הערכים התזונתיים הטובים ביותר בתבלין הכורכום והוא היום כבר תפס מקום בראש רשימת מזונות העל הפופולאריים ביותר. כורכומין הוא מולקולה אנטי דלקתית עם תכונות אנטי סרטניות, מאוד דומה ליתרונות הנפלאים של שמן דגים אך עדיין מאוד ייחודי לעצמו. כורכומין נמצא כחומר טבעי מאוד יעיל כנגד מגוון רחב של סיכונים סרטניים בגלל שהוא מכיל כמויות גבוהות של נוגדי חמצון, כך שמומחים רבים בתחום הרפואה הטבעית ממליצים לצרוך כמות מסוימת של כורכומין כחלק מהתזונה היומית.

צריכת כורכומין על בסיס יומי גם נמצא במחקרים רבים כבעלת השפעה חיובית בתחומים רבים אחרים הקשורים כגון נושא הירידה הקוגניטיבית הקשורה להזדקנות, בריאות הלב, תפקוד המוח, מחלת הסוכרת ועוד.

מדוע לקחת דווקא טבליות כורכומין?

לחומר הפעיל כורכומין יש ספיגה ביולוגית נמוכה מאוד בגוף כאשר הוא נספג אוראלית. עוד בזאת, בתבלין הכורכום יש כמות יחסית נמוכה של כורכומין, למרות שהכורכומין הוא זה שנותן לכורכום את צבעו המיוחד שהפך לסמל המסחרי שלו. כאשר משלבים את שני הדברים הללו ביחד, ובהתאם לכמות הכורכומין היומית המומלצת, לא ניתן לאכול ביום כל כך הרבה כורכום.

זאת הסיבה שכיום משווקים הרבה תוספי תזונה המכילים ריכוזים גבוהים של כורכומין. טבליות כורכומין מכילות את הריכוז המומלץ ליום של כורכומין לצריכה בצורה קלה, פשוטה ומהירה.

השפעות חיוביות בגוף מלקיחת טבליות כורכומין

אנשים רבים שהתחילו לקחת ריכוז מספיק גבוה של כורכומין בעזרת טבליות, תמצית שורש כורכום או תוסף כורכומין אחר, מדווחים על השפעות חיוביות נפלאות תוך מספר שבועות ספורים כגון:

כאבי פרקים נחלשים עם הזמן

כורכומין מכיל חומרים אנטי דלקתיים שהם כמו תחליף טבעי של אספירין לאלו הסובלים מכאבי במפרקים. הרבה מבוגרים שסובלים מדלקות פרקים או אנשים שסובלים מכאבי גב משתמשים בטבליות כורכומין בכדי לשפר את הלחימה של הגוף עם הדלקות הללו, מה שמאלחש בצורה מאוד אפקטיבית את הכאבים הנלווים לדלקות הפרקים הללו עם הזמן. סובלים מבעיות פרקים? שקלו להוסיף כורכומין לתזונה שלכם.

תפקוד הקיבה משתפר משמעותית

כורכום וכורכומין עושים הרבה טוב למערכת העיכול. הערכים התזונתיים שלהם מסייעים לקיבה לפרק טוב יותר את האוכל, מונעים צרבות הנובעות מאי איזון בבטן ומסייעים למעי הגס להחליק טוב יותר את המזון שאנו אוכלים הלאה. כורכומין גם ידוע בתור תרופה טבעית לחולים במחלות קיבה המסייעת להתמודדות עם כאבי הבטן היומיים. במידה ואתם סובלים מכאבי בטן או בעיות בעיכול, אל תהססו לנסות טבליות כורכומין לשיפור פעילות הקיבה בצורה טבעית.

תכונות נוגדות חמצון מונעות סרטן

כמו מגוון רחב של מזונות על שונים, גם הכורכומין הוא חומר נוגד חמצון רב עוצמה. כלומר, הוא מסייע לגוף להדוף את הרדיקלים החופשיים המסוכנים שפוגעים בתאים השונים בגוף וקשורים למחלות רבות. מחקרים רבים בתחום תוספי מזון העל קשרו את נוגדי החמצון של הכורכומין כאפקטיביים למגוון מחלות קשות כמו מחלת הסרטן.

אתם מרגישים שיפור ביכולת המחשבה

כורכומין מכיל חומרים רבים שעוזרים לשפר את תפקוד המוח ביום יום. אנשים דיווחו שלאחר מספר שבועות של צריכת כמות גבוהה של כורכומין הם חשבו מהר יותר, היו יותר ערניים במהלך היום והזיכרון שלהם השתפר. לא במקרה היום ישנם הרבה מחקרים שבוחנים את היכולת של כורכומין לטפל במחלת האלצהיימר.

 

צפית לאחרונה