כמוסות מורינגה – להתחיל את היום נכון

מורינגה הוא עץ מלא בסגולות רפואיות מופלאות. כל חלקי העץ עמוסים ברכיבים בריאותיים ומינרלים התורמים לפעילות הגוף. מורינגה הוא אחד ממזונות העל הטובים ביותר. ניתן ליהנות מכל הטוב שבעץ המורינגה בקלות עם כמוסות מורינגה, המכילות מיצוי מורינגה לצריכה יומית פשוטה.

https://www.youtube.com/watch?v=ET2Qz5q3pzs

מקורו של עץ המורינגה הוא בהודו, שם במשך אלפי שנים הוא היה המקור למגוון רחב של תרופות טבעיות והבסיס למאכלים בריאותיים רבים. מורינגה מכונה על ידי רבים בתור “עץ הניסים” או “עץ 300 המחלות” מכיוון שהרכיבים שבעץ נמצאו כמסייעים להתמודדות עם מאות מחלות ובעיות בריאותיות. מורינגה הפך להיות מזון על נפוץ מאוד ברחבי העולם עם התפתחות תחום תוספי התזונה והיכולת לייצר מחלקיו השונים כמוסות מורינגה.

במידה ואתם דואגים לשמור על אורח חיים בריא, אז אנחנו בטוחים שיש לכם שגרת יום של לקיחת תוספי תזונה בריאותיים או שתיית משקאות בריאות. דרך מצוינת לשפר את שגרת היום הבריא היא על ידי לקיחת 6-10 כמוסות מורינגה כל בוקר בכדי ליהנות מכמות בריאה של ויטמינים ומינרלים שתעניק לכם את ההתחלה הכי טובה ליום.

כיצד כמוסות מורינגה עוזרות להתחיל את היום נכון?

עדיין לא בטוחים שאתם צריכים לקחת כמוסות מורינגה כל בוקר? הנה מספר סיבות למה מומלץ מאוד להתחיל את הבוקר עם כמוסות עץ הפלאים מורינגה:

מקבלים פצצת בריאות על הבוקר

כפי שכבר הזכרנו, כל חלקי עץ המורינגה מכילים כמויות נפלאות של ויטמינים, מינרלים ורכיבים טבעיים נפלאים שהגוף שלנו צריך בכדי לתפקד בצורה הטובה ביותר במהלך היום. בכמוסות מורינגה יש ויטמינים C, B ו- A בכמות גבוהה. בנוסף, כמוסות מורינגה הם מקור מצוין של ברזל, חלבון, אשלגן וברזל.

אלו הם רכיבים טבעיים אשר הוכיחו במספר רב של מחקרים כרכיבים המעניקים יתרונות בריאותיים נפלאים לגוף. אין דרך טובה יותר להתחיל את היום מאשר עם פצצת בריאות של כל הרכיבים הנפלאים המסתתרים בכמוסות מורינגה.

שומרים על רמות אנרגיה גבוהות במהלך כל היום

האם שתיית כוס קפה אחת בבוקר עדיין עוזרת לכם לשמור על רמות אנרגיה גבוהות במהלך היום? במידה ואתם כבר מנוסים בפתיחת הבוקר עם כוס קפה אז אתם כבר בטח יודעים שהתשובה לכך היא “לא”. אך לפתוח את הבוקר עם כוס קפה וכמוסות מורינגה בהחלט יכולה לעשות את העבודה. כמוסות מורינגה מכילות ויטמינים ומינרלים שמגדילים את האנרגיה של הגוף ושומרים על רמות האנרגיה לטווח ארוך בגלל שההשפעה שלהם על הגוף נמשכת זמן רב יותר בהשוואה להשפעה המתפוגגת מהר של קפאין.

עוד בזאת, ברוב המקרים עייפות כרונית במהלך היום אינה תוצאה של חוסר בחומרים מעוררים בגוף, אלא, עקב מחסור ברכיבים חיובים לגוף כמו ויטמינים וברזל. אז במקום לשתות מספר כוסות קפה או משקאות אנרגיה במהלך היום, קחו מספר כמוסות מורינגה על הבוקר ותתחילו את היום עם האנרגיה הנכונה שתישמר עד הלילה.

משפרים את גמישות הגוף

גמישות הגוף חשובה לא רק למי שעושה ספורט, ואף יש מומחים שיגידו ששמירה על גמישות הגוף חשובה עוד יותר למי שלא עוסק בפעילות גופנית באופן קבוע. גמישות הגוף חשובה לנו בכל פעולה שאנחנו עושים, החל מלקום מהמיטה בבוקר ועד לשבת בנוח בכיסא המשרד. אנשים רבים סובלים מכאבים במהלך היום עקב חוסר גמישות, לרבות אנשים הסובלים מבעיות פרקים, מפרקים נוקשים ופציעות.

אך כמוסות מורינגה יכולות לעזור לשפר את ההרגשה של הגוף כבר משעות הבוקר. לעץ המורינגה יש מספר תכונות טבעיות המסייעות לשפר את הגמישות של הגוף על ידי הפחתת הדלקתיות בגוף, המצטברת במהלך היום בין המפרקים והשרירים, ולהקל עת התנועה של הגוף בפעולות היומיומיות הגדולות והקטנות ביותר.

לא רוצים לבלוע כמוסות מורינגה? נסו משקה אבקת עשב חיטה על הבוקר לשיפור היום

צפית לאחרונה