די לטפילים – טיפול טבעי בטפילי מעיים

אף אחד לא רוצה שמישהו יחיה על חשבונו, אך כך בדיוק פועלים טפילי המעיים, שחיים על חשבונם ועל חשבון גופם של אנשים רבים בישראל

https://www.youtube.com/watch?v=u94Ur-lbZEA

טפילי מעיים ניטפלים לגוף, שוכנים במערכת העיכול וניזונים מהמזון שאנחנו אוכלים, מהדם שלנו ובמקרים מסוימים גם מדופן המעי עצמו. 

טפילים יכולים לגרום לאי נוחות ולתחושות כמו נפיחות בבטן, בחילות וגזים, אך במקרים מסוימים התופעות עלולות להחמיר ולהביא לדלקות במערכת העיכול, כיבים ותת תזונה, ולהשפיע באופן מהותי על הבריאות שלנו!

טפילי מעיים – כל הסוגים

טפילים מגיעים אלינו בדרך כלל ממזון או מים מזוהמים, בשר שלא בושל כהלכה, פירות וירקות שלא נשטפו כראוי וכן חוסר היגיינה כללי, שכן הם מדבקים מאוד.

אפשר לחלק את טפילי המעיים לכמה סוגים שונים:

  • תולעים – תולעים שנדבקות למעי הגס, מטילות ביצים באזור, מוצצות את הדם וגורמות לבעיות מעיים שונות.

  • אמבות – טפיל חד תאי החי במים, שלרוב אינו מזיק; חלק קטן מהאמבות עלול לגרום לדיזנטריה ושלשולים קשים.

  • קנדידות – פטריות שמר שנמצאות בעיקר במעי הגס. במקרים מסוימים הפטריה עלולה לגדול ולפלוש למקומות נוספים ולגרום לגזים, נפיחות, כאבי בטן, עצירות ועוד.

  • הליקובקטר פילורי – הטפיל הנפוץ בעולם, שחודר לגוף בקלות רבה ונדבק לרירית הקיבה. החיידק גורם לדלקת ולכיבי קיבה, ומביא לבעיות עיכול, צרבות וכאבי בטן.

הפיתרון לטפילים: טיפול טבעי, משולב ועצמתי!

לטפילים במעיים יש טיפול קונבנציונלי בתרופות ואנטיביוטיקה, אך הטיפול הזה אגרסיבי ורווי בתופעות לוואי, וכן גם לאחר השימוש הטפיל עלול לחזור שוב ושוב. לכן, אנשים רבים מעדיפים לבחור בטיפול טבעי, שיחסל את הטפיל לחלוטין, מבלי לפגוע בגוף!

טיפול כזה הוא ערכת “די לטפילים” של ספירולינה פול לייף, ערכת טיפול טבעי בטפילים ותולעי מעיים המשלבת שלושה מוצרים עוצמתיים:

  • פרוביוטיקה  – פרוביוטיקה מורכבת מחיידקים פרוביוטיים אורגניים, חיידקים טובים המסייעים לבריאותינו ושומרים על פעילותה התקינה של מערכת העיכול והמעיים. פרוביוטיקה מסייעת בתהליך העיכול והספיגה של מזון ומונעת הידבקות של חיידקים מזהמים למעי.

  • תמצית זרעי אשכולית – נוזל מרוכז ועוצמתי, המכיל בתוכו מגוון עצום של רכיבים תזונתיים חשובים, ביניהם נוגדי החמצון העוצמתיים פלבנואידים. התמצית של זרעי האשכוליות פועלת לחיטוי המעיים ומערכת העיכול, מחסלת חיידקים וטפילים וכן מקלה על הפרעות עיכול שונות.

  • שמן אורגנו פראי – אנטיביוטיקה טבעית המכילה תערובת עשירה של ויטמינים וכן נוגדי חמצון כמו קרבול ותימול. שמן אורגנו מייעל את תהליך העיכול, מגרה את הפרשת מיצי העיכול למעיים, מקל על צרבות וכן נלחם בטפילים, פטריות ותולעים.

השילוב המשולש והעוצמתי בשלושת רכיבים אלו מטפל באופן יסודי, עמוק ומדויק בטפיל המעיים, ומביא להקלה מיידית ולתוצאות מהירות!
בכל יום בולעים כמוסת פרוביוטיקה אחת ומוסיפים לכוס מים מספר טיפות של שמן אורגנו ותמצית זרעי אשכולית ובעזרת הטיפול הפשוט הזה נפטרים מהטפילים ומהפולשים הלא רצויים.

מחפשים טיפול טבעי בתולעי מעיים? מצאתם!

זה הזמן להגיד די לטפילים, ולהיפטר מהם באופן חד, מדויק וטבעי. אתם מוזמנים לבדוק עכשיו את הערכה העוצמתית של ספירולינה פול לייף לטיפול בטפילי מעיים  – לחצו כאן לפרטים נוספים!

צפית לאחרונה