מתכון לשייק ירוק והרבה יותר מזה…

ידוע שצבע ירוק זה סימן לחיות ולבריאות, ובאמת מי שזוכה להתחיל את היום שלו עם משקה ירוק זוכה למנה גדושה של אנרגיה מרוכזת.
השייק הירוק הוא כינוי למשקה המורכב מעלים ירוקים, פירות ו/או ירקות שונים ומומלץ להוסיף לו כמה ממזונות העל המזינים שלנו כמו הספירולינה, כלורלה והמורינגה.
יש למעשה מזונות רבים שיכולים להיכנס לתוך השייק הירוק שלנו החל משילובים של עלי חסה, פיטרוזליה, סלרי, סלק, עלי בייבי ועד לירקות ירוקים כמו מלפפון, קישוא.
הוספה של כפית אבקת ספירולינה, כלורלה, מורינגה משלים את השייק הירוק למשקה בריאות אמיתי, מנקה רעלים ומערכת עיכול, מזין בברזל ובחומרים מחזקי מערכת חיסון.
ניתן להוסיף לשייק גם זרעי פישתן, זרעי צ’יה, טחינה גולמית, שקדונית, חמאת קוקוס, אגוזים וכ’ו תאמינו לי ששייק כזה משאיר אתכם שבעים למשך שעות ומלאים באנרגיה וחיוניות יחד עם תחושת קלילות נעימה בבטן.

מה היתרון של שייק ירוק על פני מיץ? שייק ירוק מכינים בקלות בבלנדר ע”י עירבוב כל החומרים יחד על בסיס של מים או יוגורט, ומקבלים משקה מלא בסיבים תזונתיים המסייעים לפעילות מערכת העיכול והמעי מה שאין במיץ, מאחר והוא מסנן את כל הסיבים החוצה בתור פסולת.

מצרכים:
2 כוסות עלי בייבי
3 אגסים
1 תפוח
1כפית זרעי צ’יה
3 תמרים/ 1כפית סילאן/ סירופ אגבה
2 כפות טחינה גולמית/ שקדונית
מיץ מ-1 תפוז
2 כוסות מים
1 כפית ספירולינה
1 כפית כלורלה
1כפית מורינגה

אופן ההכנה:
מכניסים את כל החומרים לבלנדר ומערבלים עד לקבלת תערובת חלקה.

טיפ מאיתנו
אמצו לכם מנהג להתחיל את הבוקר עם השייק הירוק – אל תאכלו דבר קודם לכן וכך השייק יהווה לכם ממש כארוחת בוקר משביעה, ומזינה כמובן !

צפית לאחרונה