סגולות תה ירוק

סגולותיו של התה הירוק מאצ’ה לירידה במשקל – מדריך

לתה ירוק סגולות רבות, הקשורות גם לבריאות הגוף והנפש, וכמובן  להורדת קלוריות באמצעות האצת חילוף החומרים ושריפת השומנים.

הנה 6 סיבות עיקריות למה אתם צריכים להתחיל ולסיים את היום שלכם עם תה ירוק מאצ’ה:

1) האצת חילוף החומרים

אם אתם מנסים לרדת במשקל, הסיבה שתה מאצ’ה אורגני יכול לסייע לכם במשימה היא שהוא מסייע להאצת חילוף החומרים. התה הירוק מכיל נוגדי חימצון (העיקרי שבהם הוא ה-EGCG), שמעודד חמצון של שומן ומגביר את חילוף החומרים בגוף. לא צריך להסביר למה לחילוף חומרים מהיר יש השפעה גדולה וקריטית על הרזיה וירידה במשקל.

2) הורדת ה-BMI

כל כוס תה ירוק מכילה כמות גדולה של נוגדי חמצון, שהשילוב הנדיר ביניהם יוצר את אפקטיביות להורדה במשקל. מחקרים מצאו כי שתייה קבועה של תה ירוק יכולה להוריד את ה-BMI, שהוא מדד מסת הגוף. התה הירוק משפיע על המשקל וכן על היקף הבטן, בין היתר בזכות הפחתת תחושת הרעב והורדת המשיכה למתוקים ופחמימות.

3) איזון רמות סוכר בדם

לתה ירוק מאצ’ה סגולות הקשורות גם לאיזון רמות סוכר בדם. התה עוזר לווסת את רמות  הסוכר, וכך להאט את עליית רמות הסוכר בדם, ולכן הוא חשוב מאוד למי שסובל מרמות סוכר גבוהות. בנוסף, בשל הקפאין שנמצא בתה, הוא מעורר את ייצור האינסולין ולכן עשוי לשפר את תפקוד הלבלב. איזון רמות הסוכר בדם יכולה לסייע גם היא להורדה במשקל.

4) חיזוק המערכת החיסונית

לא פחות חשוב מירידה במשקל, חשוב שתדעו שלאותו נוגד חמצון, ה-EGCG, יש גם חשיבות אדירה עבור מניעת מחלות אחרות וחיזוק המערכת החיסונית. את אותו EGCG נדיר למצוא במזונות, ולכן הוא כל כך משמעותי בתה הירוק. הוא מסייע להילחם במחלות הסרטן, יודע להתמודד עם קרני UV וכימיקלים, לסייע מול מחלות כרוניות ואפילו לעזור לשמור על עור הפנים.

5) דופמין וסרוטונין המופרשים למח

לתה ירוק סגולות שגם קשורות להפרשת דופמין וסרוטונין למח. אלו שני הורמונים חשובים בגוף, המסייעים לתחושת אושר, שלווה, מצב רוח מרומם ורוגע. תה ירוק מכיל חומצת אמינו בשם תיאנין, והיא זו שעוזרת להפרשת ההורמונים האלו. ההורמונים מסייעים גם לקשב, ריכוז ובהירות מחשבה.

6) מאצ’ה אורגני של ספירולינה

כפי שאמרנו, לתה ירוק סגולות מדהימות ובספירולינה תמצאו מאצ’ה אורגני המיועד להורדה במשקל. האבקה האורגנית מורכבת מעלי תה מיובשים שנטחנים לאבקה דקה, ומכילה את כל הויטמינים המדהימים ונוגדי החמצון העוצמתיים.

כדי ליהנות מכל היתרונות המדהימים של התה הירוק, מומלץ לצרוך עד שלוש כוסות מאצ’ה אורגני ביום.

בחורף זה פשוט נהדר ממש כמו לשתות תה חם, ובקיץ תוכלו להוסיף כמה קוביות קרח, או לשים קנקן במקרר ולשתות תה קר לאורך היום או לשלב בשייקים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *