שמן צ’יה טהור – נפלא לבריאות הכללית ולעור

שמן צ’יה בכבישה קרה – השמן הייחודי הזה מופק מזרעי צ’יה ( צמח מרווה היספאנית) אורגניים, טריים ומובחרים. הוא מכיל 56% חומצת שומן ייחודית אומגה 3 – הכמות הגדולה ביותר של אומגה 3 המצויה במזון!

לידיעתכם: שמן דגים מכיל 30%, שמן דלעת – עד 15% ושמן אגוזים – עד 11%

השמן מופק בכבישה קרה,  בטכנולוגיות חדשניות, בתהליך קפדני השומר על סגולות המרפא  של הצ’יה. טעמו של השמן עדין, והוא נעים לבליעה.

שמן הצ’יה מכיל למעשה רכיבים שאינם קיימים בשמן הדגים שבדרך כלל מתפארים בו בתור השמן בהא הידיעה לאומגה 3, רכיבים כמו: חומצה אלפא לינולנית, ליגננים, פלבנואידים, פיטואסטרוגנים ועוד.כולם רכיבים בעלי פעילויות רפואיות מוכחות.

תועלת השומן:
לחומצות השומן ‘אומגה 3’ תפקיד חשוב בבניין קרומי התאים בכל רקמות הגוף, ובעיקר ברקמת המוח. מחסור בהן גורם לתחלואה, דיכאון, מתחים, חרדות, ירידה בקשב וריכוז, היפראקטיביות, התפרצויות זעם, שיכחה, ניוון והזדקנות מוגברים.

שמן הצ’יה נמצא יעיל לבעיות רפואיות מגוונות:
הורדת ואיזון רמת הכולסטרול, סוכרת, מניעת וטיפול בסרטן, יתר לחץ דם, שומנים בדם וחסימת כלי דם, דיכאון, טרשת עורקים, כרישות יתר של הדם, שבץ מוחי, אי ספיקת כליות, מחלות מעיים כמו קוליטיס וקרוהן. בנוסף, הוא יעיל לדלקות וכאבי פרקים, דלקות בדרכי השתן ובערמונית, אלרגיות, אסטמה, פסוריאזיס ובעיות עור, פרקינסון ואלצהיימר.

שמן צ’יה ועור הפנים:
מכיוון ששמן הצ’יה מכיל את החומצות ההכרחיות אלפא לינולאית ואלפאלינולינית, נוגדי חימצון וויטמינים חיוניים לשיקום העור, הוא עושה פלאים לעור הפנים. הוא מעניק להם מראה חלק, רענן, מלא חיים ומעכב את הזדקנות העור. העור פשוט מתעורר לחיים: הוא ייראה  זוהר, רענן ומלא חיים מה שהופך את שמן צ’יה לתכשיר קוסמטי מעולה. ניתן למרוח אותו על עור הפנים והגוף באזורים הרצויים או הבעייתיים.

צריכה קבועה של שמן צ’יה איכותי, 1-2 כפיות ליום, בשילוב עם תזונה נכונה, משפרת את תפקוד מערכת העיכול, המערכת העצבית-החיסונית וההורמונלית.

השמן הטהור תורם לאיזון הורמונלי, לשיפור הפוריות, למניעת תסמונת קדם וסתית ומקל על בעיות גיל המעבר. הוא משפר את הזיכרון, הקשב והריכוז אצל ילדים ומבוגרים.
לנשים בהריון ומניקות רצוי ליטול שמן  צ’יה בקביעות מאחר והוא חיוני להתפתחות המוח ורשתית העין של העובר והתינוק.

הוראות השימוש לנטילת השמן:
את שמן הצ’יה צורכים בצורה הטבעית שלו, ללא חימום, בישול או אפיה. מוטב לשמור אותו במקרר בכדי לשמור על תכונותיו המועילות לאורך זמן ממושך יותר.
ניתן להוסיף את שמן הצ’יה לסלט, ליוגורט, מעל תבשיל לפני האכילה, לממרחים או פשוט לבלוע ממנו 1-2 כפיות ביום.
ניתן למרוח את שמן הצ’יה על הפנים בתור שמן סרום המעניק לחות, מזין ומבריא את העור.

לסיכום: מי שצורך שמן צ’יה על בסיס קבוע בתפריט התזונה שלו מגן על גופו מפני מחלות, מחזק ומזין אותו ומתמלא באנרגיה וכוחות התחדשות.

צפית לאחרונה