שמן זרעי רימונים – מהם השימושים המדהימים שלו?

הרימון הוא אחד משבעת המינים, אחד מפירות ארץ ישראל העתיקים שמוזכר עוד בתנ”ך, כבר בעת העתיקה הוא היה אטרקטיבי בסחר בעקבות תכונותיו הרפואיות והבריאותיות

הרימון הוא פרי שאנחנו כל כך רגילים אליו!

https://www.youtube.com/watch?v=DJqJg18OivQ

רובנו לא מייחסים לרימון חשיבות מיוחדת חוץ מזה שהוא טעים להפליא ויפיפיה למראה ורובנו יודעים שגם יש בו הרבה ברזל…
אנחנו לא מודעים לסגולות הריפוי יוצאות הדופן שהוא ניחן בהן.

ואם חושבים על זה רגע, כמה שהפרי הזה ייחודי, צבעוני, טעמו עז.. לא פלא שהוא כל כך בריא לנו.שמן זרעי הרימונים מכיל את כל הטוב שנמצא ברימונים, בסך הכל 2-5 טיפות ביום עושות את העבודה.

למה אני מתכוונת כשאני אומרת “עושה את העבודה”?

לזרעי הרימון פעילות נוגדת חמצון חזקה.

בדרך כלל, ככל שצבעו של הפרי עז יותר, כך כמות נוגדי החמצון בו גבוהה יותר. נוגדי החמצון הכרחיים לשמירה על תאי הגוף שלנו- תפקידם לנטרל את הרדיקלים החופשיים ה”פולשים” אל מערכות גופינו דרך האוויר המזוהם, המים, חומרי ההדברה, הרעלים ועוד.

אותם חלקיקים הורסים את תאי גופינו, מחלישים את גופינו, גורמים לתהליכים דלקתיים, הזדקנות בטרם עת ועוד, לכן אנחנו זקוקים לנוגדי החימצון בכדי לחיות חיים בריאים יותר בגוף חזק.

שמן זרעי הרימון מכיל מרכיבים פעילים נוספים ההופכים אותו ליעיל לטיפול במחלות רבות. לדוגמא הוא משמש להורדת רמות כולסטרול ולחץ דם, וויסות רמות הסוכר בדם ואיזון הורמונאלי, הוא בעל פעילות אנטי סרטנית, משקם את מראה העור, מחייה אותו ומונע את הזדקנותו.

שמן זרעי רימונים מכיל למעלה מ-60% חומצת שומן לינולאית המגבירה את גמישות העור, מחזקת את קרומי התאים, מגנה מפני נזקים סביבתיים של מזג אויר, גיל, שמש, פיגמנטציה, מפחיתה קמטים וקמטוטים, צריכתו של שמן הרימונים היא חיונית לשמירה על מראה עור צעיר, חלק ורענן.. בנוסף, הוא מטפל בשומות שומניות, צלקות, מבהיר כתמי עור ומונע התפתחות והתפשטות של סרטן העור.

לאחרונה, חוקרים ישראלים מהטכניון שבחיפה מצאו כי לרימונים יכולות להיות השלכות חשובות בטיפול בסרטן שד- ככל הנראה שמן זרעי רימונים גורם למנגנון הרס עצמי (אפופטוזיס) בתאיסרטן השד ואינו פוגע בתאי השד התקינים.

הרימון נחשב לפרי בריא מאוד בזכות הויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון עוצמתיים>>>

הוראות שימוש לשמן הרימון:

לשימוש בריאותי:

פעם ביום (עדיף בשעה קבועה), לטפטף 2-5 טיפות שמן תחת הלשון,
שם השמן נספג ישירות למערכת כלי הדם.

לשימוש קוסמטי:

כל ערב למרוח על פנים נקיות מספר טיפות שמן, בעיקר להקדיש תשומת לב לאיזורים מסביב לעיניים ומסביב הפה- בתור סרום, לעסות את השמן אל תוך העור על מנת לחדש את האלסטיות של העור ותאי העור כך שהוא פועל כנגד קמטים.

כמו כן ניתן להשתמש בשמן במריחה נקודתית על איזורי עור מסויימים על מנת להבהיר כתמים (גם כתמי שמש) ופיגמנטציה.

צפית לאחרונה