שמן המפ – מכיל חומצות שומן לשיער חזק ומלא ברק

שמן המפ הנו שמן המכיל חומצות שומן בריאות אשר מתאימות לשיפור הבריאות הכללית בגוף, להעשרת העור ולחיזוק השיער

https://www.youtube.com/watch?v=8krJ94LMGZQ&t=222s

רבים בעולם משתמשים במוצרי שמן המפ לשיער בריא וחזק יותר. שימוש יומי בשמן המפ מעניק לשיער שלך רכות מבסיס ועד לקצה השערה, מאיץ גדילת שיער ומחזק אותו על מנת למנוע נשירה. מאוד מומלץ להשתמש בשמן המפ לשיער בריא יותר.

האם שמן המפ מתאים לכל סוגי השיער? 

ניתן להשתמש בשמן המפ על מנת לחזק ולטפח את כל סוגי השיער ללא יוצא מן הכלל. הסיבה לכך היא, ששמן המפ מעניק רכות גם מבפנים וגם מבחוץ. כלומר, לבעלי שיער ארוך, שמן המפ מחזק את כל השיער מבסיס השערה ועד לקצה, ובמקביל בעלי שיער קצר נהנים מחיזוק בסיס השערה והקרקפת.

שמן המפ לשיער מומלץ לגברים, נשים וילדים בגלל כל היתרונות הבריאותיים שהוא מעניק לשיער.

למה שמן המפ כל כך טוב לשיער?

שמן ההמפ נהדר לשיער שלנו בגלל שהוא עשיר בחומצות שומן חיוניות, ביחד עם ויטמינים וחלבון. חומצות השומן של שמן המפ הן חומצות שומניות שממלאות לנו את חוסר השומן הקיים בשיער יבש וחסר ברק, הן לאורך השערה והן בבסיס הקרקפת.

בדומה לטיפול הטבעי של שמן ארגן לטיפול בשיער יבש, שמן המפ גם מעניק תוספת שומן חיונית לשיער שמחזיקה לאורך כל היום ומעניקה את הברק והחוזק החסר כל כך לכל האנשים שסובלים משיער יבש.

עוד בזאת, החלבון בשמן המפ משפר את התחושה ומראה של השיער. השיער שלנו בנוי מ-97 אחוזים חלבון, כאשר שמן המפ מכיל ריכוז גבוה של חלבון איכותי, וכך ניתן להעשיר את החוזק והגמישות של השיער.

נוסף על כך, הריכוך המתמיד של הקרקפת, במידה ואתם משתמשים בקביעות בשמן המפ, מסייעת לשמור על קרקפת ללא קשקשים אשר מצמצמת את הסיכוי לנשירה של שיער בבסיס השערה. זה מתרחש בגלל שחומצות השומן בשמן ההמפ מכילות ריכוז גבוה של אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9 שחיוניות לעור בריא וגמיש יותר.

איך להשתמש בשמן המפ לטיפול השיער?

השימוש בשמן המפ לשיער בריא וחזק יותר הוא עניין פשוט ולא מסובך. יש למרוח כל לילה לפני השינה כמות קטנה על כל השיער והקרקפת, רוב המומחים מציעים לקחת כמה טיפות בכף היד, ועם הידיים לעבור לאורך כל השיער ולשפשף קלות את השמן לקרקפת עצמה.

לבעלי שיער קצר זה לא יהיה בעייתי, כאשר בעלי שיער ארוך יצטרכו לוודא שהם מגיעים לכל חלקי הקרקפת במהלך מריחת השמן. עוד עצה מאוד טובה של המומחים לגבי השימוש בשמן המפ היא, למרוח פעמיים ביום שמן המפ בתקופות החורף בגלל היובש הנוסף שמביא איתו הקור.

מהם 3 היתרונות הכי טובים של שמן המפ לשיער?

  • שמן המפ מעניק לחות לקרקפת ולשיער. לחות מאוד חשובה לשיער בריא ומלא ברק. חומצות השומן הטובות הקיימות בשמן המפ מעשירות את השיער והקרקפת בלחות טובה ובריאה. מריחה של שמן המפ כל יום על השיער תשמור על הלחות של השיער ותגן עליו מפני נזקי מזג האוויר, כמו קרני השמש וקור עז, שמייבשים אותו.

  • שמן המפ מאיץ ומעודד צמיחת שיער – בגלל הריכוז הגבוה של אומגות 3,6 ו-9 שמן המפ נמצא במחקרים כחומר טבעי אשר מגרה את הקרקפת ובסיס השערה ובכך מעודד את השיער לצמוח בצורה טבעית ויעילה יותר. זה לא אומר ששמן המפ היא תרופה להתקרחות, אך מריחת שמן המפ כן מחזקת את הקרקפת ומונעת נשירה מיותרת.
  • שמן המפ מחזק את השיער וההרכב הפנימי של השיער ומונע שבירה של השיער. זה מתרחש בגלל ששמן המפ מכיל ריכוז גבוה של חלבון איכותי, והשיער שלנו עשוי ברובו מחלבון, כך שמריחת שמן המפ על השיער מעשירה אותו בחלבון טוב. עוד בזאת גם הוספת שמן המפ למאכלים בכדי לקבל יותר חלבון צפויה לחזק את השיער.

 
7 סגולות שמן המפ שאתם חייבים להכיר>>>

צפית לאחרונה