8 יתרונות של שמן ארגן לשיער ולעור

שמן ארגן נקרא לעיתים קרובות בשם “זהב נוזלי”, וזה לא לחינם, שמן ארגן טהור הוא מוצר אורגני המופק מהגרעינים של עץ הארגן, שמקורו במרוקו.
שמן ארגן מרוקאי מאוד עשיר בחומרים מזינים ומועילים הכוללים חומצות שומן ויטמין E. מאפייני ויטמין זה מועילים במיוחד לשיער ולעור, מה שהופך את שמן הארגן לבחירה קוסמטית פופולארית.

למה צריך שמן ארגן לשיער שמשתמש במוצרי שיער רגילים ?

נשים קונות הרבה מוצרים כדי לגרום לשיער שלהם להיראות הכי טוב שהוא יכול להיות. הבעיה היא שהרבה פעמים אותם מוצרים מייצרים השפעה מזיקה על השיער בטווח הארוך.
נשים משתמשות במגוון של ג’לים, תרסיסים, צבעי שיער, הלחמות וחומרים כימיים נוספים שיכול להשאיר את השיער שלהם יותר נוקשה, פריך ופגום. לא מספרים לנו על תופעות לוואי אלו לפני או במהלך השימוש בתכשירים הללו.
במרבית הפעמים אנו נגלה זאת רק לאחר שימוש רב של אותם תכשירים, כאשר הנזק כבר נעשה.

בנוסף, שימוש של אותם חומרים לא מייצרים הגנה על השיער מפני גורמים אחרים ביום יום הגורמים לשיער להיות משעמם, חסר חיים ופגום.
שהשיער מתכרבל באופן טבעי ונוצרים פיצולים בשיער או שהחשיפה הרבה לשמש פוגעת בצבע השיער ובחוזק שלו, השיער הנפגם ואנו לא עושות מספיק בכדי לשמור עליו.
סגולות הריפוי של שמן ארגן לשיער הן מדהימות. שמן ארגן לשיער יכול לטהר ולשחזר את הקרקפת למצב בריא. שמן ארגן מסייע ללחות הקרקפת ועוזר למנוע יובש של שימוש נרחב בתכשירי שיער, מה שימנע קשקשים.

8 יתרונות של שמן ארגן לשיער ולעור

1.מעניק לחות לגוף –
שמן ארגן מכיל חומצות שומן רבות הנספגות בעור בקלות ומעניקות לעור מרקם שומני יותר, לכן, יש שימוש נפוץ מאוד בשמן ארגן כקרם לחות לעור.
שמן ארגן אורגני הוא המוצר האידיאלי לתת לעור יבש דחיפה טבעית בכיוון הנכון.
הוא נספג בקלות בעור והוא אינו גורם לגירוי כמו קרמים שונים לא טבעיים.
פשוט להחליק כמה טיפות לתוך העור שלך באמצעות תנועות שפשוף עדינות, כפי שהיית עושה עם כל קרם גוף אחר.
בבעיות לחות בעור תמיד מומלץ להשתמש בתכשירי קוסמטיקה טבעית לפני שפונים לתכשירי קוסמטיקה רגילים בכדי למנוע תופעות לווי אפשרויות לכימיקלים השונים שאותם תכשירים מיוצרים מהם.

2.פועל כמרכך שיער טבעי –
שמן ארגן הוכח כמוצר טבעי שהופך את השיער לרך יותר, ואפילו יכול לעזור לטיפול בקצוות מפוצלים ולטפל בשיער מקורזל.
שמן ארגן מרוקאי לשיער הוא מרכך השיער האידיאלי והשימוש בו הוא קל מאוד.

3.הענקת ברק –
שמן ארגן מוסיף ברק טבעי לשיער.
בין אם יש לך שיער מתולתל או חלק, משפשפים כמה טיפות של שמן ארגן אורגני על כפות הידיים שלך ולאחר מכן מעבירים את הידיים בשיער ומקבלים מראה ברק במיידי.

4.פתרון אנטי אייג’ינג מצוין –
שמן ארגן מעניק לעור זוהר נעורים, משחזר את גמישות העור, מותיר את העור מרגיש רך יותר ומפחית את הוויזואליות של הקמטים.
ההשפעה נוגדת החמצון שלו הופכת את שמן הארגן למוצר אנטי אייג’ינג אידיאלי.
הדרך הטובה ביותר ליישם טיפול אנטי אייג’ינג הוא לעסות כמה טיפות שמן ארגן לתוך הפנים והצוואר לפני השינה ולתת לשמן לעשות את השאר.

5.מטפל באקנה –
שימוש של שמן ארגן לפנים הסובלות מאקנה (פצעונים) זה פתרון טבעי ויעיל מאוד.
חומצות שומן ויטמין E מצוינות לתיקון עור פגום ולהרגעת העור.
מריחת כמות קטנה של שמן ישירות על עור פנים נגוע יכולה לספק הקלה ולעודד ריפוי.

6.מטפל בסימני מתיחה לאחר היריון –
נשים רבות סובלות מסימני מתיחה לאחר הריון.
שימוש בשמן ארגן במהלך ההיריון מעניק ההגנה נגד סימני מתיחה וכיווץ עור נפול, לאחר הלידה.שמן ארגן אורגני מגביר את האלסטיות של העור, בשל תכולת הוויטמין E, ומונע היווצרות סימני מתיחה.

7.מצוין לטיפול בשפתיים סדוקות –
במיוחד במזג אוויר קר או יבש, שפות יכולות בקלות להתייבש ולהיסדק.
שמן ארגן הוא מוצר קוסמטיקה טבעית מצוין לשמירה על שפתיים רכות וגמישות.

8.מצוין לטיפול ביובש בכפות הרגליים –
לשמן הארגן תכונות ריכוך אידיאליות עבור יובש בכפות הרגליים.
הרבה גברים ונשים בגילאים מבוגרים סובלים מיובש נוראי בכפות הרגליים.
במקום ללכת לטיפולים קוסמטיים כואבים אצל המניקוריסטית, אפשר למרוח כמה טיפות שמן ארגן על כפות הרגליים לפני השינה בכל לילה, לקבלת עור שמנוני יותר בכפות הרגליים.
לאחר מספר שבועות של טיפול עם השמן אתם כבר תרגישו את ההבדל בכל צעד.

מה שמן ארגן יכול לעשות לשיער שלך: (רמז… רק דברים טובים)

שמן ארגן מרכך את השיער, מזין אותו במרכיבים חיוניים, מחזק את שורשי השיער, מגן על הקרקפת מפני יובש, מצויין לתינוקות במיוחד לריכוך הקשקשת.

רוצה לקבל מחמאות על השיער?
מריחת שמן ארגן על השיער תבטיח לך תגובה בסגנון: מה עשית לשיער שהוא נראה כל כך טוב? פתאום השיער מסתדר בול! הוא רך ונופל, הקצוות שלו לא יבשים וקשים, הוא מבריק ומרגיש בריא וחיוני!

שמן ארגן מבית ספירולינה פול לייף מומלץ למרוח על שיער רטוב מיד לאחר המקלחת,  והתוצאות מדברות בפני עצמן בגל של מחמאות שלא מפסיק…

אחת הדרכים להילחם בתופעות אלו היא להשתמש במוצרי שיער המכילים שמן ארגן טהור

מוצרי שמן ארגן לשיער לא רק עוזרים לשחזר את החוזק והברק של השיער, הם גם מסייעים לשיער להתאושש מיובש ופגמים שנוצרו כתוצאה משימוש בתכשירי שיער פוגעניים. כדאי שתפנימו את זה שרוב מוצרי עיצוב השיער הנמכרים ללא מרשם מכילים כימיקלים קשים ותוספים אשר תורמים לפגיעה במרקם של שיער. הם אולי יעניקו לכם מראה של שיער בריא בעת השימוש בהם אך ישאירו לכם נזק בשיער לאחר השימוש.

לכן, נשים אשר משתמשים בדרך קבע בתכשירי שיער ורואות שנוצר נזק, נשים אשר משתמשות בתכשירי שיער ולא רוצות להגיע למצב שהשיער שלהם ניזוק צריכות להשתמש על בסיס קבוע בתכשירי שמן ארגן לשיער. טיפול יום יומי של השער עם שמן ארגן טהור, תמצית עץ ארגן, יעשה פלאים לשיער.

שמן ארגן לשיער חזק ובריא

שמן ארגן לשיער זמין במגוון רחב של מוצרים, החל משמפו ועד לבקבוק שמן ארגן טהור. החלת כמה טיפות של שמן על כפות הידיים ואז מעבר של הידיים דרך השערות לפני השינה יעניק הגנה על השיער שלכם ויעשיר אותו.

בנוסף לשחזור ברק, להשגת מראה יופי טבעי לשיער פגום או לא, החומר המדהים הזה יכול גם לעזור שיער שניזוק כתוצאה מחשיפה לשמש. שמן ארגן מתאים לכול סוגי השיער ומטיב בצורה נפלא לא משנה באיזו כמות ודחיפות תשתמשו בו.

מוצרי שמן ארגן לשיער גם מסייעים להילחם באיבוד שיער. תופעה קשה של שימוש בתכשירי שיער היא נשירה של שיער. שהשיער נושר זאת בעיה של קרקפת חלשה, שמן ארגן מחזק את הקרקפת. מומלץ לעשות שימוש בשמן ארגן לטיפול במצבי עור קרקפת בעייתיים ולמניעת נשירת שיער. לוקחים שמן ארגן ומשפשפים לתוך הקרקפת, לסתימת זקיקי שיער. כמה טיפות של שמן ארגן לקרקפת פעם בשבוע ישמור על קרקפת ובריאה וימנע נשירת שיער.

התכשירים לשיער שאתן משתמשות בהן באים עם מחיר של פגיעה בשיער ובקרקפת. שימוש של מוצרי שמן ארגן לשיער גם מהווים תחליף להרבה מוצרי שיער כימיים וגם יאפשרו לכם לצמצם את הפגיעה בשיער במהלך שימוש בתכשירי שיער כימיים.
הדבר הטוב ביותר בשמן זה הוא, שניתן לרכוש שמן ארגן טהור ולהשתמש בבטחה בצורתו הטהורה ביותר, לא צריך לקנות כל מני במשחות ותחליבים שבהם יש כל מני כימיקלים שאנו לא מכירים.
בקבוק אחד של שמן ארגן הוא מאוד תכליתי ויכול לשמש לכל היתרונות שציינו לעיל ועוד. מעבר לשימוש ביותר תכשירי קוסמטיקה טבעית, לרבות שמן, הוא תמיד מומלץ.

מבצע!
59
62
מבצע!
מבצע!
127
192

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *