קולגן קומפלקס: הפורמולה החדשנית שתשמור אותך צעירה מבפנים ומבחוץ!

השיער מתחיל להיות דליל, הציפורניים חלשות, המפרקים כואבים ובואו לא נתחיל לדבר על הקמטים…?

https://www.youtube.com/watch?v=nJqEft_al-A

זה הזמן להכיר את קולגן קומפלקס, פורמולה ייחודית ועוצמתית המשלבת את חלבון הקולגן עם נוגדי חמצון עוצמתיים!

זה מתחיל עם קמט קטן ליד העין, ממשיך עם שיער שצומח קצת יותר לאט, ומחמיר עם כאבי שרירים ומפרקים – החל משנות העשרים המאוחרות הגוף מתחיל להזדקן ולהתעייף, להתייבש ולהיחלש.

בין אם הקמטים הם חבריך כבר שנים רבות ובין אם רק עכשיו הפנים מתחילות לאבד מהגמישות שלהן, זה הזמן להכיר את קולגן קומפלקס של ספירולינה פול לייף.

קולגן קומפלקס הוא פורמולה משופרת, בלעדית ויחידה מסוגה בארץ המשלבת את כל המרכיבים העוצמתיים ביותר לאנטי-אייג’ינג ועיכוב תהליכי הזדקנות בגוף. איך זה קורה?

כך מורכבת הפורמולה האהובה, שהופכת אותה לכל כך מוצלחת.

מתחילים עם תוספת גדולה של קולגן

בואו נתחיל עם הקולגן, המרכיב העיקרי בקומפלקס שלנו. חלבון הקולגן הוא החלבון השכיח ביותר ברקמות הגוף והחיוני ביותר לעור שלנו, והוא זה ששומר על העור גמיש, חזק וצעיר.

בין היתר הוא אחראי  על החוזק של רקמות החיבור והאלסטיות, מחזק את זקיק השיערה והציפורניים, מחזק את החיבורים של הרקמות, התאים, השרירים והעצמות ומגמיש את הסחוסים. הוא גם זה שנכנס לפעולה אחרי פציעה ועוזר לשקם את הגוף. בקיצור, לא קשה לראות שיש לו הרבה מאוד אפקטים חיוביים וקריטיים על הגוף והעור.

הבעיה? עם השנים ובעיקר החל משנות העשרים המאוחרות, ייצור הקולגן בגוף הולך ופוחת. כשאנחנו מגיעות לגיל 60, יש לנו כמחצית מכמות הקולגן שהייתה לנו בגיל 21, והיכולת של הגוף לייצר קולגן חדש יורדת ב-75%!

ברגע שיש לנו מחסור בקולגן, כל היתרונות המדהימים שלו הולכים ונעלמים ואיתם העור שלנו הופך רופף, השיער דליל והשרירים כואבים. תוספת יומיומית וקבועה של קולגן מסוג 1 (הקולגן הנפוץ ביותר בגוף שלנו, הנספג בצורה הטובה והאופטימלית) עוזרת לנו לשמור על כל הפעולות המדהימות של הקולגן, להחליק קמטים וקמטוטים, לעכב את תהליכי ההזדקנות והבלות ולשמור על גוף חזק, גמיש וצעיר!

מוסיפים כמות יפה של חומצה היאלורונית

מעבר לקולגן – שכבר הבנו את החשיבות העצומה שלו לגמישות העור וחיזוק השרירים – הפורמולה עשירה גם בחומצה היאלורונית, המסייעת לעור להיות תפוח, מוצק וחלק.

תפקידה של החומצה ההיאלורונית לשמור על נפח העור ועל לחות העור, וכן על גמישות מבנה הסחוסים.

חומצה היאלורונית היא חומצה טבעית שהגוף מייצר באופן עצמאי, אך בדיוק כמו הקולגן, היכולת של הגוף לייצר חומצה היאלורונית פוחתת עם הגיל, ומחסור בחומצה היאלורונית בגוף יוצר קמטים ויובש בעור. צריכה קבועה ויומיומית של חומצה היאלורונית משמרת את הלחות הטבעית של הגוף והיא עוד מרכיב אנטי-אייג’ינג עוצמתי.

ולסיום, מפזרים מלמעלה ארבעה נוגדי חמצון עוצמתיים

כדי להשלים את הפעולה של הקומפלקס, הוספנו גם ארבעה נוגדי חמצון עוצמתיים בצורת ויטמינים C, H, A ו-E. הויטמינים האלה אחראים על חידוש תאי העור והרקמות וחילוף החומרים של חומצות שומן, חלבונים וחומצות אמינו המרכיבים את מבנה העור והשיער.

אלה חלק קטן מהסגולות שלהם:

  • ויטמין H: (או בשמו המוכר יותר, “ביוטין”), הוא נוגד חמצון עם השפעות גדולות על הגוף והעור. מחסור ממנו עלול לגרום לעור יבש, ציפורניים שבריריות, שיער דליל, אנמיה ועייפות.

  • ויטמין A: נוגד חמצון עם השפעות פנימיות רבות אך גם השפעות חיצוניות – הוא תורם למראה עור צעיר ומונע עור יבש ודלקות עור.

  • ויטמין E: נוגד חמצון רב עוצמה שמנטרל פעילות של רדיקלים חופשיים הפוגעים בקולגן, ותורם בין היתר לגמישות ולחות העור והגנה מפני השמש.

  • ויטמין C: ידוע שויטמין C הוא קריטי לגוף שלנו, ויש לו השפעה מהותית גם על בריאות העור ועל ייצור הקולגן בגוף.

מערבבים היטב היטב ומקבלים את סוד הקסם של קולגן קומפלקס!

קרם פנים יום אנטי אייג’ינג מורינגה – 50 מ”ל>>> 

השילוב הייחודי של נוגדי החמצון ביחד עם חלבון קולגן וחומצה היאלורונית פועלים יחד בסינגריה, תומכים ומעצימים את פעולות האנטי-אייג’נג ותורמים לעור בריא, חלק, גמיש וצעיר.

כאשר צורכים קולגן קומפלקס, למעשה מטפלים בגוף מבפנים ומבחוץ – מבחוץ העור נראה מתוח, מוצק וחלק, השיער שופע ללא נשירה והציפורניים חזקות; מבפנים המפרקים, הסחוסים והשרירים חזקים וגמישים, ואנחנו מרגישות נפלא, חזקות, פחות עייפות ומלאות חיים!

וזה מוכח – כמו שמעידות הלקוחות המרוצות שלנו בסרטון הבא:https://www.youtube.com/watch?v=M5h4QX3z1P0

קולגן קומפלקס נמצא בשוק כבר זמן מה, והלקוחות שלנו מעידות על תוצאות מיידיות ועל השפעה אמיתית על הגוף.

“מאז שהתחלתי לקחת את כמוסות קולגן קומפלקס אני מרגישה השפעה מאוד חיובית על המפרקים, על הגמישות של המפרקים והגידים, שאלו אזורים שהיו פחות גמישים בעבר, וגם על עור הפנים – הקומפלקס מזרים לו חיות והתחושה הרבה יותר רעננה”, מספרת רוניתואסתי בת ה-74 מוסיפה: “מאז שהתחלתי להשתמש במוצר קולגן קומפלקס יש הקלה משמעותית בכאבים, שיפור במראה העור ובמיצוק שלו. המוצר נפלא ואני ממליצה עליו בחום רב”.

קולגן קומפלקס מחכה לכם באתר של ספירולינה פול לייף

חברת ספירולינה פול לייף היא חברה ותיקה ומובילה, שמטרתה לטפל בגוף גם מבפנים וגם מבחוץ. החברה מייצרת, מייבאת ומפיצה מוצרי סופר פוד וקוסמטיקה המורכבים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר במחירים אטרקטיביים. אנחנו לא משאירים אתכן לבד, וכל אלפי הלקוחות שלנו מקבלים שירות וליווי על ידי הצוות המיומן והמקצועי שלנו!

את קולגן קומפלקס ניתן להשיג בקפליות לבליעה או באבקה לשתיה. למוצר כשרות בד”ץ והוא מיוצר ונארז לפי תקני הבריאות המחמירים ביותר של ISO ו-GMP.

החלטת שהגיע הזמן להחדיר חיוניות לעור ולשרירים?

צפית לאחרונה