פיקוציאנין: מהי אבקת ספירולינה כחולה לאנטי אייג'נג?

פיקוציאנין הוא פיגמנט כחול המורכב מקומפלקס של חלבון מלא ועשיר, הוא מופיע באצות ספירולינה כחולות ירוקות ומסייע להן בתהליך הפוטוסינטזה (ייצור המזון בצמח)

https://www.youtube.com/watch?v=graMOMD6XOc

הפיקוציאנין שלנו ב”ספירולינה פול לייף”, מבודד בתהליך מורכב וייחודי מאצת ספירולינה אורגנית שהיא אצה כחולה – ירוקה, אפשר לקרוא לו “תמצית הספירולינה”, כשרוצים לבדוק איכות של ספירולינה בודקים את כמות הפיקוציאנין שיש בה שמעידה בהכרח גם על כמות החלבון.

אבקת ספירולינה כחולה היא בעלת צבע כחול עז ממש חזק ויפיפה ובעלת סגולות בריאותיות רבות ומגוונות המשלבות את עולם התזונה עם עולם הרפואה.

הפיקוציאנין הוא נוגד חמצון עוצמתי המסייע באופן משמעותי לעיכוב תהליכי ההזדקנות במח, בגוף ובעור הפנים ולכן משפר גם את תהליכי הקוגניציה, גם את תפקוד הגוף וגם את המראה הכללי של העור, חוזק השיער, הציפורניים וכל מה שקשור באנטי אייג’ינג, מוכח כנוגד דלקת ונוגד כאב ואי נוחות, מספק תחושת נינוחות לגוף כואב, משפר הישגים פיזיים ומאפשר התאוששות מהירה ממאמץ פיזי אינטנסיבי ללא פגיעה או פציעה וממצבים של עייפות, מגביר את רמת האנרגיה ולכן מעולה למתאמנים וספורטאים, עשיר בכלורופיל ולכן מעולה לניקוי רעלים מהגוף, מספק הגנה לכבד, לכליות, לריאות וללב.

פיקוציאנין היא התרכובת הטבעית שהוכחה כיעילה ביותר למצבים של בעיות נשימה, מסלק מהגוף עודף חמצן במח ובכך מגן על היתכנות שבץ מוחי, מסייע לקטרקט ובעיות ראיה, מאזן את רמת הסוכר בדם, נותן תמיכה למפרקים בריאים ולגמישות שלהם, מגביר את ייצור כדוריות הדם האדומות בגלל הדמיון המולקולרי שלו לאחד המרכיבים הקשורים לייצור תאי הדם האדומים מוליכי החמצן ובכך מקדם את הובלת החמצן לשרירים, למערכת החיסונית ולמח.

מאקי ברי אורגני לשמירה על מעיין הנעורים>>>

זאת הסיבה שהוא מסייע למחשבה בהירה וריכוז, מסייע באלרגיה עונתית, מגדיל את הייצור של גורמי גדילה בגוף ומסייע לאנטי אייג’ינג כמו גם למי שרוצה לגבוהה או למעוכבי התפתחות.

הוא מעכב קרינה ומסייע למי שחשוף לקרינה רבה כתוצאה מקרני שמש או ממכשירים טכנולוגיים, מחזק את מערכת החיסון וידוע במחקרים רבים שנעשו, כחומר אנטי סרטני המעכב התפתחות של תאי סרטן מה שהופך אותו למזון על מדהים ונחשק מהשורה הראשונה.

יש לו יכולת ספיגה מצויינת ולכן משמש כתוספת מצויינת גם לספורטאים, טבעונים וצמחונים הצריכים תוספת חלבון בספיגה מעולה.

בנוסף לכל אלה, אבקת ספירולינה כחולה מהווה צבע מאכל כחול 100% טבעי ובריא!

הפיקוציאנין מגיע באבקה, כיף לשלב אותו בשייקים או בכל מזון, מוזלי, קערות סמוזי, גלידות, קינוחים כאלה ואחרים ואפשר ממש להיות יצירתיים איתו כי הצבע הכחול שלו כל כך יפה שהוא הופך להיות גימיק מדהים בפני עצמו בעיצוב האוכל.

פיקוציאנין הוא רכיב מאוד ייחודי, הוא ה-BLUE BOOST, התמצית הכחולה והקסומה של אצת הספירולינה המדהימה ובנוסף לכל הטוב הזה, מספיקה כמות ממש קטנה של רבע כפית ביום, בכדי להינות מכל התועלות המדהימות שלו.

צפית לאחרונה