מורינגה להגברת חלב האם לאחר הריון ובתקופת הנקה

מחקרים מצאו שצריכת מורינגה מגדילה את כמות חלב האם המיוצרת אצל אימהות חדשות ותורמת לשיפור הערכים התזונתיים של חלב האם. מומלץ לך לאכול או לשתות מורינגה להגברת חלב האם בחודשים הראשונים לאחר הריון.

תזונתו של תינוק חדש חשובה ביותר להתפתחות התקינה שלו. למרות שלל תחליפי חלב האם הקיימים היום בשוק, אשר מבטיחים להעניק לתינוקות את הערכים הנדרשים עבור התפתחות תקינה, הרבה נשים מעדיפות להאכיל את הילד שלהם בצורה הטבעית ביותר – חלב אם.

בנוסף לכך, הנקת התינוק שלך מגיע עם היתרון של שיפור הקשר הרגשי בינך לבין תינוקך. רוב המומחים בתחום ממליצים לאימהות חדשות להניק כמה שאפשר את התינוק בכדי לשפר את הקשר האימהי איתו. אז חשוב לנסות וכן להניק את התינוק ולא ישר לבחור בתחליפים לחלב אם.

מומלץ לקחת מורינגה להגברת כמות חלב האם

נשים רבות מתלוננות על קשיים בייצור כמות מספקת של חלב אם בכדי להזין את התינוק שלהן, והן נאלצות להשלים את החסר עם תחליפים שונים. אך יש פתרון טבעי שיכול לסייע להרבה נשים בבעיה זו – מזון העל מורינגה. מחקרים בתחום מצאו שצריכה יומית לאחר הריון של מורינגה מגדילה את כמות ייצור חלב האם כפליים. הסיבה לכך היא, שבמוצרי מזון על המכילים מורינגה יש ערכים המעודדים את הגוף לייצר יותר חלב. אלו חדשות מצוינות עבור כל האימהות החדשות המחפשות דרך להגביר את כמות חלב האם שהן מניקות לילד שלהן.

מורינגה גם תורמת לשיפור הערכים התזונתיים של חלב האם

במהלך העשורים האחרונים ישראל רואה גידול עצום בצריכה של מזון מעובד ולא בריא, בדומה למגמה במקומות מתקדמים אחרים בעולם. צריכה של מאכלים מעובדים ולא בריאים פוגעים בבריאות של כולנו, ויכולים לסכן את איכות חלב האם שלך. לכן חשוב לנסות ולשפר את התזונה היומית במהלך תקופת ההנקה, ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא בעזרת מורינגה.

ישראלים רבים צורכים היום מורינגה במגוון צורות, לרבות בצורה של אבקה מעלי מורינגה מיובשים. תזונאים רבים ממליצים לכל אחד לדאוג לשתות אבקה מומסת במים או לשלב את אבקת מורינגה במאכלים שונים על מנת ליהנות מכל הטוב שבעץ המורינגה.

אבקת מורינגה היא מקור מצוין לערכים תזונתיים עבור אימהות אשר מניקות את ילדיהן. עץ המורינגה עשיר בוויטמינים רבים וחומרים מזינים שונים כגון חלבון, ברזל וסידן. כל הרכיבים החשובות ביותר לחלב האם, בעיקר חלבון וברזל, נמצאים במאכלים על בסיס מורינגה.

מדוע אימהות חדשות צריכות תוספת של ברזל?

עייפות היא בעיה שהרוב המכריע של הורים חדשים סובלים ממנה בחודשים הראשונים לאחר הלידה. מחסור בשינה יכול לפגוע באיכות חלב האם וביכולת של האימא להניק את התינוק שלה. מחקרים מראים שאחד הסיבות לעייפות לאחר לידה היא מחסור בברזל.

אימהות רבות סובלות ממחסור בברזל לאחר הלידה בגלל איבוד גדול של דם ובגלל התשישות המצטברת מחוויית הלידה. מנה אחת של אבקת מורינגה מכילה 46.8% מדרישת הברזל היומית, אז תוספת של מורינגה בכל יום תגביר את הברזל בגוף, תפחית את העייפות ותעזור לך להניק טוב יותר את תינוקך.

מורינגה מגבירה את כמות הסידן בחלב האם

סידן חשוב מאוד עבור התפתחות העצמות של התינוק בחודשים הראשונים של הגדילה, ולכן, את צריכה לדאוג להגברת כמות הסידן בגוף שלך ככל הניתן. אבקות מורינגה מכילות כמויות גבוהות של סידן אשר יכולות לספק לך ולתינוק שלך את כמות החלבון היומית הנדרשת לאימהות המניקות. מזונות על נוספים שאת יכולה לאכול בכדי לקבל יותר סידן הם זרעי צ’יה, גוג’י ברי ועוד.

צפית לאחרונה