מוצרי קוסמטיקה טבעיים מומלצים

מאוד חשוב לנו להיראות טוב ולהרגיש טוב. בגלל זה תחום הקוסמטיקה הוא כל כך חזק. אנחנו לא יכולות לוותר על להשקיע ביופי שלנו. אנחנו קונות את מסקרות החדשות, את כלי האיפור הכי חדשים וגם יותר מוצרי קוסמטיקה טבעיים.

תחום קוסמטיקה טבעית צומח בשנים האחרונות בצורה מדהימה. בעבר מוצרי קוסמטיקה טבעיים לא תמיד היו כל כך מושכים ונחשבו ללא קונבנציונאליים בתחום הקוסמטיקה, אך בשנים האחרונות תחום קוסמטיקה טבעית מתחזק מתוך כך שקהל הנשים אשר רוכש מוצרי קוסמטיקה השכיל והבין שחשוב לרכוש מוצרי קוסמטיקה טבעיים, כי הם גם עושים את העבודה וגם לא מסוכנים כמו מוצרי טיפוח כימיים.

קוסמטיקה טבעית אורגנית – מה זה בכלל אומר?

בגלל שבאמת יש בלבול רב בקרב צרכנים רבים בתחום הקוסמטיקה המסחרית והקוסמטיקה הטבעית והאורגנית, חשוב לעשות סדר.

באופן כללי, מוצרי קוסמטיקה טבעית ומסחרית שנחשבים מוצרי קוסמטיקה “טבעיים” נגזרים, במלואו או בחלקו, ממקורות טבעיים ולא רק מחומרים סינטטיים. כך חברות קוסמטיקה טבעית וקוסמטיקה מסחרית יכולות להציג מוצר כטבעי, למרות שהוא לא בהכרח טבעי לגמרי.
קוסמטיקה טבעית אורגנית לוקחת את העניין צעד אחד קדימה. חברות קוסמטיקה טבעית אורגנית מגדירים את המוצרים שלהם כמוצרים המכילים חומרים שמקורם אך ורק מהטבע והם לא מעובדים תוך שימוש בתוספת כימיקלים סינטטיים, קרינה, או חומרי הדברה. קוסמטיקה טבעית אורגנית מאפשרת לנו להשתמש במוצרי קוסמטיקה טבעיים אמיתיים.

עם זאת, בהתחשב בחוסר תקנות בתחום של קוסמטיקה טבעית אורגנית בפרט ובתחום של קוסמטיקה טבעית בכלל, זה תמיד שאלה האם אותם מוצרי קוסמטיקה טבעית אורגנית הם למעשה מוצרים שנעשו על פי הטענות והניסוחים שעל התווית שלהם. קוסמטיקה טבעית אורגנית הוא עדיין תחום בחיתוליו ועדיין לא הגענו לנקודה שיש פיקוח וניתן בלב שלם לדעת מהו מוצר קוסמטיקה טבעית אורגנית ומה הוא לא.

יש לשים לב לתווית בתחום מוצרי קוסמטיקה טבעיים

בגלל שכל חברות מוצרי הטיפוח הגדולות נכנסו לתחום קוסמטיקה טבעית, עכשיו יש בעיה גדולהו מוצרים שהם לא ב-100% מוצרי קוסמטיקה טבעית משווקים בתור מוצרי קוסמטיקה טבעיים. החברות משווקות בזדון מוצרי טיפוח כ”טבעיים” גם אם בנוסף לחומרים הטבעיים שמשומשים, יש חומרים כימיים. לכן חשוב להסתכל על התווית ולוודא שהרכב החומרים של מוצר הטיפוח הוא טבעי לחלוטין.

מוצרים טבעיים לא גורמים לתופעות לוואי בעור

הרבה נשים וגברים ברחבי העולם מתלוננים על תופעות לוואי לאחר השמה של מוצר קוסמטיקה כימי על העור, וגם יותר ויותר אנשים מפתחים אלרגיות או רגישויות למוצרים הכימיים השכיחים במוצרי הטיפוח הנמכרים.
לפעמים זה כתוצאה מחשיפה ממושכת לאותם כימיקלים מגיל ילדות ולפעמים זה מכיוון שאותם חומרים כימיים הם פשוט חומרים לא בריאים ולא בטוחים לשימוש.

תופעות לוואי מוכרות כתוצאה מחשיפה ממושכת לכימיקלים ידועים הם למשל: יובש והתקלפות עור יבש, פריחות ואלרגיות, יובש או נזק לשיער, נשירה של שיער וכתמים בעור.
מצד שני, תחום הקוסמטיקה הטבעית מאפשר להשתמש רק במוצרים טבעיים שאינם יכולים ליצור תופעות לוואי על העור כתוצאה משימוש, זאת מכיוון שהרכב החומרים שלהם מכיל אך ורק חומרים טבעיים שאינם יכולים לייצר רגישויות כתוצאה משימוש יתר.

קוסמטיקה טבעית יעילה יותר מקוסמטיקה מסורתית

הדוגלים בשימוש של מוצרי קוסמטיקה טבעית טוענים גם שהמוצרים הטבעיים יעילים יותר ממוצרים המכילים כימיקליים.
ההנחה מאחורי המחשבה הזאת אומרת שכאשר משתמשים במוצר טבעי שקיים בטבע מאות שנים ומכיל חומרים מהטבע שמעניקים תרומה מסוימת לגוף, הם יהיו יעילים יותר מאשר חומרים סינטטיים שיוצרו במעבדה.
ואכן יש מחקרים רבים שמוכיחים שהטענה הזאת נכונה וקוסמטיקה טבעית הרבה יותר יעילה, למשל, שמן ארגן הוכח שמעניק יותר לחות לשיער מאשר כל קרם שיער סינטטי שטוען להעניק לחות וברק לשיער.
בכל המחקרים השימוש במוצרים מן הטבע תמיד גובר על מוצרי קוסמטיקה ממעבדה.

מוצרים טבעיים שכולן אוהבות:

  • מוצרי קוסמטיקה טבעיים על בסיס שמן ארגן – שמן ארגן הוא שמן מאוד בריא לעור ולשיער. הוא מעניק לחות לעור וברק לשיער. הכי נוח זה לקנות שמן ארגן בבקבוק, לפעמים עם עוד תוספות טבעיות. כל מה שצריך זה כמה טיפות של שמן ארגן ולהחיל טוב על העור או השיער ומקבלים תוצאות מדהימות. שמן ארגן הוא ללא ספק אחד ממוצרי קוסמטיקה טבעית הכי יעילים ומשומשים. יש מגוון של מוצרי קוסמטיקה טבעיים אשר מכילים שמן ארגן, חפשו על התוויות.
  • דאודורנט טבעי – בגלל שהדאודורנטים הרגילים מכילים חומרים כימיים מסוכנים כמו אלומיניום, וכעיקרון דאודורנט מונע זיעה פועל בכדי למנוע זיעה במקום לטפל בבעיה היוצרת ריח גוף רע, אז הרבה יותר אנשים פונים להשתמש בתכשירי דאודורנט טבעי. דאודורנט טבעי מטפל באזור העור של בית השחי ומונע הצטברות של חיידקים, שהמגע שלהם עם הזיעה הטבעית של הגוף הוא זה שיוצר את הריח הרע. דאודורנט טבעי פותר את בעיית ריח הזיעה מבלי לפגוע בתפקוד הטבעי של הגוף.
  • מוצרי טיפוח גוף אורגניים – מוצרים על בסיס חומרים אורגניים בלבד. מוצרי הטיפוח הללו עוזרים בשמירה על לחות וטיפוח עור הגוף ומביאים איתם ניחוחות מתוחכמים ביותר, החל מקרמים ללחות הגוף ועד לג’לים למקלחת, מוצרי קוסמטיקה טבעיים אלו מאוד פופולאריים ונמצאים בשימוש רב.
  • שמפו טבעי – מוצרי טיפוח שיער על בסיס טבעי בלבד. ישנו מגוון רחב של מוצרי שמפו טבעיים ממגוון של חומרים: צמח אלוורה, שמן ארגן, קליפת תפוז ועוד. כל המוצרים הטבעיים הללו מצוינים, אך חשוב לשים לב שהשמפו שבוחרים מתאים לסוג השיער שלך.

תחום מוצרי קוסמטיקה טבעית נמצאים בתנופה מתמדת. יותר ויותר מוצרי קוסמטיקה טבעיים שוטפים את השוק. היום ניתן בקלות למצוא מוצרי טיפוח טבעיים במגוון מקומות. רק חשוב להסתכל בתוויות לוודא שהמוצר שאתם קונים הוא באמת מוצר קוסמטיקה טבעית.

צפית לאחרונה