מוצרי טיפוח טבעיים תחליפיים

יופי חיצוני הוא לפחות באופן חלקי השתקפות של בריאות פנימית וגוף בריא. עור אשר מוזן היטב עם מוצרי טיפוח טבעיים ירגיש ויראה טוב יותר. כאשר רוב “מוצרי היופי” מכילים כימיקלים שהם כל כך מסוכנים לעור, ובטווח הארוך עושים יותר נזק מאשר טוב, ללא ספק המעבר לחיפוש אחרי מוצרי קוסמטיקה טבעית הוא מאוד הגיוני.

למרבה המזל, יש מוצרי טיפוח טבעיים שעובדים נהדר, שהם תחליפים טבעיים למוצרי יופי קונבנציונליים. מוצרי טיפוח טבעיים כגון: דאודורנט טבעי, תחליב גוף טבעי ועוד, ביחד עם תזונה בריאה ופעילות גופנית טובה מעבר לשימוש ביותר מוצרי טיפוח טבעיים היא תכנית טווח ארוך אשר תעשיר את העור והמראה בדרך הטובה ביותר.

דאודורנט טבעי – תחליף טבעי לדאודורנטים מונעי זיעה

דאודורנטים רגילים עם אלומיניום ומוצרי טיפוח מונעי זיעה הם חלק מהעבריינים הגרועים ביותר כאשר מדובר במוצרי יופי. מחקרים הראו שיש קשר גבוה בין דאודורנטים מונעי זיעה לבין סרטן השד וסוגי סרטן אחרים. דאודורנטים מונעי זיעה מכילים חומרים משמרים ואלומיניום, אשר נמצאו מסרטנים. בנוסף, הפעולה של אטימת הזיעה בבית השחי היא פעולה גרועה ביותר, מכיוון שהיא מונעת מהגוף לבצע את הפעולה הטבעית של הזעה, וזה לא בריא.

דאודורנט טבעי הוא חלופת קוסמטיקה טבעית מצוינת לדאודורנטים מונעי הזיעה. ניתן לרכוש דאודורנט טבעי בחנויות ואתרי בריאות, וכמו הרבה מוצרי טיפוח טבעיים אחרים אפשר גם להכין אותו בבית ממוצרים טבעיים שונים לפי מתכון. למשל, סודה לשתייה היא למעשה דאודורנט טבעי יעיל מאוד. אפשר גם להכין דאודורנט טבעי על ידי סודה לשתייה עם שמן קוקוס, שמן קוקוס הוא באופן טבעי אנטי-בקטריאלי ואנטי-פטרייתי, וזה נהדר למניעת ריח. בעיקרון, כל דאודורנט טבעי שלא מכיל חומרים משמרים ואלומיניום הוא תחלופה טבעית עדיפה על דאודורנטים מונעי זיעה.

מוצרי טיפוח טבעיים ללחות העור

תחליבי לחות לעור הם גם עבריינים גדולים בתחום הקוסמטיקה. העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף, והוא יכול לספוג כימיקלים רבים, שמאוחסנים ברקמת השומן. העור שלנו גם נוטה להיפגע קשות מכימיקלים שגורמים לתלות בתחליבי העור, כי לאחר סיום השימוש בהם הם יוצרים יובש בעור.

מוצרי טיפוח טבעיים תחליפיים שמעניקים לחות טבעית לעור הן שמן ארגן טהור ושמן גוף המבוסס על קוקוס. מוצרי קוסמטיקה טבעית אלו מסוגלים לחדור את העור ולהעניק לחות טבעית, בעזרת חומצות השומן הטובות שלהם. מוצרי טיפוח טבעיים אלו גם מסייעים להילחם בקמטים ובעיות עור אחרות.

מוצרי טיפוח טבעיים לפנים

בדומה למוצרי הלחות של העור, גם פה הרבה מוצרי טיפוח קונבנציונליים מכילים כימיקלים שפוגעים בעור הפנים. עור הפנים שלנו מאוד רגיש והרבה נשים סובלות מבעיות אקנה דווקא באזור הפנים, לכן חשוב להשתמש במוצרי הטיפוח הבריאים ביותר שניתן.

מוצרי טיפוח טבעיים אשר מסייעים לעור הפנים הם: חומץ תפוחים אורגני, מסייע ללחות עור הפנים ולשמירה על בריאות עור הפנים. מדללים את החומץ עם מים ומשפשפים על פנים נקיות. ריח החומץ נעלם במהירות אבל ההשפעות החיוביות הטבעיות של השימוש בהם יישארו להרבה זמן. ניתן להשתמש גם בחמאת שיאה, שמטיבה עם העור וגם יכולה לשמש בתור דאודורנט טבעי.

מוצרי טיפוח טבעיים לשיער

תרסיסי שיער מאוד מסוכנים לבריאות שלנו, כי הכימיקלים שלהם נישאים באוויר ואנו נושמים אותם בעת השימוש. כאשר רוב תרסיסי השיער מכילים חומרים נמצאו כמסרטנים, עדיף ללכת על מוצרי טיפוח טבעיים תחליפיים לשיער כגון: שמן ארגן לשיער ותרסיס לימון טבעי מעורבב עם מים במיכל תרסיס.

חלופות של מוצרי טיפוח טבעיים הם הדרך הנכונה לבריאות יופי טובה יותר. הימנעו מכל הכימיקלים המיוצרים שבמוצרי הטיפוח הרגילים ואימצו את תחום קוסמטיקה טבעית לטווח הרחוק. בין אם אתם רוכשים מוצרי טיפוח טבעיים או מכינים בבית, הכי חשוב הוא להימנע מהחשיפה המיותרת לכימיקלים ולהישאר טבעי כמה שניתן.

צפית לאחרונה