לרדת במשקל עם צמחי מרפא

מנסים לרדת במשקל ולא ממש הולך לכם בדיאטה?

כדאי שתכירו את הדרך הקלה והמהנה לשרוף קלוריות ולשמור על בריאות הגוף – צמחי מרפא. צמחי מרפא לירידה במשקל מסייעים להאצת חילוף החומרים, לאיזון הסוכר בגוף, לשריפת שומנים ולהעשרת הגוף בויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון שעל הדרך שומרים גם על הבריאות שלכם.

https://www.youtube.com/watch?v=adgvxajFyoQ

צמחי מרפא באבקות, כמוסות או במיצוי נוזלי, מאפשרים לצרוך אותם בקלות בתוך משקאות, ולזכות בכל החומרים הפעילים המצויים בתוכם ובכל היתרונות המדהימים שלהם!

הנה כמה צמחי מרפא לירידה במשקל שאתם צריכים אצלכם בבית:

תה ירוק מאצ’ה

אי אפשר לדבר על צמחי מרפא לירידה במשקל מבלי להזכיר את התה הירוק היפאני מאצ’ה. תה ירוק, כמו סוגי התה האחרים, מופק מצמחי מרפא שנקראים קמליה סיננסיס. ההבדל בינו לבין התה השחור או הלבן הוא תהליך העיבוד שהוא עובר; התה הירוק עובר תהליך עיבוד קצר, ולכן הוא עשיר בנוגדי חמצון, שמסייעים בין היתר לירידה במשקל. אחד מנוגדי החמצון האלו הוא EGCG שמסייע בהאצת חילוף החומרים ועידוד שריפת שומנים.

פולי קפה ירוק

את הקפה הקלוי אנחנו מכירים היטב אבל את הקפה הירוק פחות….וזה בדיוק ההבדל, פולי קפה ירוק לא עברו תהליך של קליה והם מכילים בתוכם חומצה כלורגנית המסייעת לשריפת שומנים בקצב מהיר פי 10 מהקצב הרגיל. זו הסיבה שתמצית קפה ירוק באבקה או בכמוסות מסייעת לירידה במשקל, היא מזרזת את קצב המטאבוליזם, שריפת הקלוריות ושריפת השומנים, בנוסף לכך מסייעת בהורדת לחץ דם כך שיש לנו פה בונוס כפול.

עלי מורינגה

עוד אחד מצמחי מרפא לירידה במשקל הוא צמח המורינגה, צמח ייחודי שגדל באזור הודו ואפריקה. זהו אחד מצמחי מרפא שנחשבים למרפאים מחלות רבות, עם אינספור יתרונות וסגולות רפואיות. אחד היתרונות של הצמח הוא בסיוע לשריפת שומנים ולתמיכה בתהליך ההרזיה. הצמח מסייע להאצה בחילוף החומרים וכן תומך בפעילות עיכול נכונה ומאוזנת, איזון רמות הסוכר בגוף וכן תמיכה בתחושת השובע לאורך זמן.

אצת כלורלה

כלורלה היא אצה כחולה-ירוקה, שמכילה חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים. הכלורלה מסייעת לירידה במשקל שכן היא מסייעת להפחתה ניכרת באחוז השומן בגוף, בכולסטרול הכללי בדם וכן ברמת הגלוקוז בדם. האצה עוזרת לווסת את ההורמונים, מאיצה את חילוף החומרים, וכן מספקת אנרגיה גבוהה בגוף מבלי לצרוך קלוריות רבות. כך, הכלורלה מסייעת להפחית שומן ומשקל. ניתן לצרוך כלורלה במיצוי נוזלי, המכיל רכיבים פעילים בלבד ונספג באופן ישיר במערכת הדם.

ספירולינה

ספירולינה היא אצה ייחודית נוספת שגדלה במרכז ובדרום אמריקה. האצה הזו עשירה ברכיבים תזונתיים, בויטמנים ומינרלים, בחומצות אמינו ועוד, ויש לה חשיבות גדולה לתהליך ההרזיה. האצה הזו מסייעת לשמירה על תחושת השובע, מכילה סיבים תזונתיים שמסייעים לתפקוד חילוף החומרים, וכן מסייעת למערכת העיכול בפעילותו התקינה. מובן, יש לה אינספור יתרונות אחרים וחשובים כמו חיזוק המערכת החיסונית, הגנה על הלב וכן העלאה של רמות האנרגיות בגוף!

צמחי מרפא לירידה במשקל – החברים הכי טובים שלכם!

לצמחים האלו יש יתרונות מדהימים לגוף ולנפש, וכמובן להורדה נכונה, מאוזנת ובריאה במשקל. אצלנו בספירולינה פול לייף תוכלו למצוא מיצוי נוזלי, כמוסות או אבקות של הצמחים השונים, אותם תוכלו לשלב במשקאות ולזכות לכל היתרונות הבריאותיים הרבים שהם מספקים! כל המוצרים איכותיים וטבעיים, ויסייעו לכם לנהל אורח חיים נינוח, בריא ומאושר.

צפית לאחרונה