למה לבחור דווקא בדאודורנט ללא אלומיניום?

רוב האנשים לא יודעים להבחין בין דאודורנט טבעי לבין דאודורנט רגיל עם אלומיניום.

אנשים לא תמיד מבינים מונחים כגון: דאודורנט טבעי, דאודורנט רגיל, דאודורנט ללא אלומיניום, מונעי זיעה וכו’.

כל המונחים הללו בסופו של דבר מפרידים בין שתי קבוצות של דאודורנטים:

  1. דאודורנטים שמונעים זיעה
  2. דאודורנטים מבשמים שלא מונעים זיעה.

דאודורנט מבשם לא מונע זיעה:

דאודורנט מבשם הוא לרוב מוצר קוסמטיקה טבעית כמו דאודורנט טבעי אך לא בהכרח.

בבסיס ההגדרה שלו דאודורנט מבשם הוא דאודורנט שלא מונע מהזיעה להצטבר בבית השחי אלא נלחם בריח הרע שמתקבל ממגע הזיעה עם אזור בית השחי. דאודורנט מבשם עושה זאת על ידי שתי פעולות במקביל, מצד אחד הוא נלחם בעזרת חומרים טבעיים (במידה ורכשתם דאודורנט טבעי) בחיידקים שבעור בית השחי, ובנוסף נותן ריח מבשם לאזור בכדי לגבור על הריח הרע הקיים.

דאודורנט מונע זיעה: 

רוב הדאודורנטים נמכרים בשוק הקוסמטיקה. דאודורנט אשר מכיל מלחי אלומיניום, פועל להפסקת זיעה לחלוטין באזור בית השחי. כלומר, ברגע שאין זיעה אין ריח. מונעי הזיעה משתמשים באלומיניום למנוע מהנקבוביות של בית השחי לפלוט את הזיעה ובכך מטפלים בריח הרגע שנוצר. אפשר לומר שדאודורנט מונע זיעה פועל להפסיק את נידוף הזיעה של הגוף ותופעת לוואי של כך היא גם שאין ריח לא נעים מבית השחי.

למה עדיף דאודורנט ללא אלומיניום על דאודורנט עם אלומיניום ?

המותגים של דאודורנטים מונעי זיעה מכילים מגוון של חומרים כימיים חזקים המזיקים לבריאות שלנו, כאשר אלומיניום הוא החומר המוביל מבחינת רעילות לגוף.

יש הרבה אנשים שאלרגיים לאלומיניום ורעלים אחרים בדאודורנטים הרגילים. אם אתם מוצאים שבית השחי שלכם מגורה עברו לשימוש של דאודורנט ללא אלומיניום.

בנוסף לכך, אלומיניום נקשר למגוון רחב של בעיות בריאות מסוכנות כמו: התקפי אפילפסיה, סרטן השד, מחלת האלצהיימר, הפרעות היווצרות עצם, בעיות בכליות ועוד. לכן מומלץ לוותר על מונעי זיעה ולעבור לשימוש יומי של דאודורנט ללא אלומיניום שלא גורר את הסכנות הללו.

כמובן שאף אחד מאתנו לא רוצה לפלוט ריח לא נעים מבית השחי אך שימוש בדאודורנטים עם אלומיניום זה לא הפתרון. כאשר אנו משתמשים במונעי זיעה אנו בעצם מונעים מהגוף שלנו לפלוט זיעה, שזה עניין לא בריא. למנוע מהזיעה של הגוף לצאת בכדי לא לפלוט ריח רע זה אותו היגיון כמו לא לשתות מים בכדי שלא נצטרך ללכת לשירותים.

אולי לא נצטרך ללכת לשירותים אך נפגע לנו קשות בבריאות. לכן, מומלץ להילחם בריח הרע של בית השחי רק עם דאודורנט ללא אלומיניום, קרי, דאודורנט טבעי.

דאודורנט ללא אלומיניום עובד בכדי לשמור אותנו עם תחושה נקייה, רעננה ועם ריח נעים. כאשר באמת בוחנים את תופעות הלוואי קשה להתעלם מהסכנות של שימוש יומי במונעי זיעה. כל אחד צריך לקחת את היוזמה ולעבור באופן מידי לשימוש של דאודורנט טבעי או לפחות דאודורנט ללא אלומיניום.

דאודורנט ללא אלומיניום זה דאודורנט טבעי

קבלת כל היתרונות של דאודורנט מבלי אף אחת מהסכנות תתרחש רק על ידי שימוש במוצרי קוסמטיקה טבעית כמו דאודורנט טבעי. כאשר מחפשים דאודורנט ללא אלומיניום שיהיה יעיל במיוחד רוב הסיכויים שתתקלו באפשרות של דאודורנט טבעי העשוי מחומרים טבעיים בלבד.

דאודורנט טבעי מורכב מחומרים טבעיים שונים כמו חמאת שיאה, סודה לשתייה וחומרים טבעיים מבשמים נוספים.

אפשר לרכוש דאודורנט טבעי ואפילו אפשר להכין בעצמנו. הכי חשוב הוא להפסיק להשתמש במונעי זיעה המסוכנים לבריאות. אין הבדל משמעותי בעלות ואין קושי למצוא דאודורנט ללא אלומיניום אז גם אין סיבה לא לעבור לשימוש בדאודורנט טבעי.

צפית לאחרונה