כדורי הרזיה טבעיים חלום או מציאות?

כדורי הרזיה טבעיים –

חלום או מציאות?

השמנת יתר היא לא רק בעיה אסטטית המעסיקה רבים מאיתנו כיום אלא היא גם בעיה בריאותית חשובה שיש לשים אליה לב לפני שהיא הולכת ומסתבכת.

מי לא היה רוצה איזה כדור “קסם” קטן שבולעים אותו ו…הופ מורידים במשקל ומרזים…

האמת היא שהפנטזיה הזו לא רחוקה מהמציאות וזה הזמן להכיר בפניכם את כדורי ההרזייה ה- 100% טבעיים שלנו, 100% בריאים ו-100% בטוחים מסידרת מזונות העל “ספירולינה” ו”כלורלה”.

ידוע שגם הפחתה של 10%  בלבד ממשקל גופכם יוכל לשפר באופן משמעותי את מצבכם הגופני – בריאותי ואת הרגשתכם, ולכן, הכדורים הירקרקים האלה הם הפיתרון המושלם למי שרוצה גם להוריד במשקל וגם לעלות במדרגות הבריאות.

כדורי ההרזייה הטבעיים וכן, כן הם לגמרי טבעיים ומכילים בתוכם את אבקת הספירולינה והכלורלה 100% טבעי אורגני ללא תוספות וכל מה שצריך לעשות הוא ליטול 6-12 קפסולות ליום כחצי שעה לפני הארוחה.

ספירולינה וכלורלה הן אצות מופלאות מסידרת מזונות העל העשירות באופן מיוחד בחלבונים, ויטמינים, מינרלים, ברזל, חומצות אמינו, אומגה3 וחומצות שומן חיוניות.

מה הופך את הספירולינה והכלורלה שלנו לכדורי הרזייה מושלמים?

אז ככה…הן מאיצות את חילוף החומרים ואת שריפת השומנים בגוף, פועלות על מרכז במוח המשדר את תחושת הרעב לגוף ונותנות לו תחושה של שובע ורגיעות, מזינות את הגוף בתזונה עשירה עמוקה המותירה את הגוף שבע באמת לאורך זמן ומפחיתות רצון לסוכר ולגלוטן (המצוי בפחמימות).

האנרגיה של הכדורים זמינה לגוף באופן מיידי, הכדורים הם צמחיים ונספגים בגוף במהירות ובספיגה יחסית אדירה של החומרים החיוניים לדוגמה הברזל מהספירולינה והכלורלה נספג ב-17% בגוף וזה ניצול אחוזים מדהים לספיגה.

יש לנו עשרות לקוחות המדווחים על ירידה משמעותית במשקל מעת לקיחת כדורי ההרזייה יחד עם עליה ניכרת ברמות האנרגיה, הערנות והתחושה הכללית המצוינת.

גם אתם יכולים להפוך להיות חלק מלקוחות אלה, גם לכם כדורי ההרזייה שלנו יכולים לעזור.

החלום יכול להפוך למציאות עוד בקלות רבה יותר משתיארתם לעצמכם בצעד קליל ופשוט בהזמנת אריזת קפסולות של ספירולינה, כלורלה או שניהם יחד ובהתמדה יום יומית של נטילת 6-12 כמוסות ביום המתחלקות בנטילה פעמיים ביום כחצי שעה לפני הארוחה. מומלץ!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *