8 יתרונות טיפוח של חמאת שיאה טהורה

חמאת שיאה היא מוצר קוסמטיקה טבעית שמעניקה מספר יתרונות טיפוח לגוף ולשיער.
הרכיבים הטבעיים של חמאת שיאה טהורה, כמו ויטמינים ומינרליים, מהווים תחליף טבעי אורגני למוצרי הטיפוח הרגילים שאת משתמשת בהם היום.
באפריקה גדל סוג עץ בשם KARITE אשר נושא אגוזים המכילים חומרים טבעיים מאוד טובים לגוף ולשיער. האגוזים הללו נקטפים ועוברים תהליך של כתישה ובישול על מנת לחלץ מהם את השומן הטבעי שלהם. מהשומן הזה מייצרים חמאת שיאה, אשר לה יתרונות טיפוח נהדרים לגוף ולשיער.חמאת שיאה טהורה נמכרת היום בתור תכשיר טיפוח טבעי אורגני מאוד אפקטיבי בגלל היתרונות הבאים:

1. חמאת שיאה מרפאת את העור
חמאת השיאה ידועה בתכונות הריפוי שלה הרבה בגלל שהיא מכילה שומנים בריאים המסייעים לעור להתחדש ולהתרפא. אפשר למרוח חמאת שיאה טהורה על אזורים בעור שסובלים מפריחות, כוויות משיזוף ופצעים על מנת להקל על הכאב ולזרז ריפוי. חמאת שיאה גם יכולה לסייע להחלמה של צלקות, סימני מתיחה, עקיצות ואפילו דלקות פרקים.

2. חמאת שיאה מכילה איכויות נוגדות חמצון מריחה יומית של שיאה על העור יכולה להגן על העור מפני רדיקלים חופשיים ונזק מהשמש בגלל שחמאת השיאה מכילה נוגדי חמצון רבים. זה אומר שחמאת שיאה הנה מוצר טיפוח אנטי אייג’ינג שכדאי להחזיק במדף.

3. חמאת שיאה היא מוצר אנטי-דלקתי לחמאת שיאה יש גם כמה חומצות שומן אשר מציגות תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור לדלקות בגוף כמו דלקת פרקים. שימוש בשיאה יכולה להקל על כאבי פרקים אצל קשישים ולעזור לדלקות שונות בעור.

4. חמאת שיאה היא תחליף טבעי לקרם הגנה מהשמש
חמאת שיאה משמשת מסנן קרינה טבעי בכך שהיא נותנת הגנה מפני קרינה אולטרה סגולה של השמש, אם כי רמת ההגנה האפקטיבית שלה בהשוואה לקרם הגנה משתנה בהתאם לחוזק קרם ההגנה. היא אולי לא יכולה להיות תחליף למריחת קרם הגנה לפני שהולכים לים בקיץ, אבל היא בהחלט יכולה להעניק עוד שכבת הגנה טבעית.

5. חמאת שיאה היא מוצר קוסמטיקה טבעית אנטי אייג’ינג
חמאת שיאה נמכרת כמוצר אנטי אייג’ינג בגלל שהיא עוזרת למנוע היווצרות של קמטים בעור על ידי שיפור הגמישות הכללית של העור. נוסף על כך היא מעשירה את העור בלחות מבלי לפגוע בעור עם כימיקלים אחרים שנפוצים בקרמים של לחות אשר עם הזמן פוגעים ביכולת של העור לשמור על מראה צעיר. אם את רוצה לשמור על לחות העור במקביל לשמירה על מראה צעיר, חמאת שיאה היא הפתרון הטבעי שלך.

6. חמאת שיאה מעניקה לחות לשפתיים בחורף הרבה נשים סובלות משפתיים יבשות וסדוקות.
חמאת שיאה נספגת בקלות לשפתיים ומעניקה לה לחות והגנה מיובש לאורך זמן.
מריחת שכבה דקה של חמאת שיאה תגן על השפתיים שלך במהלך היום מפני מזג האוויר הקר והיבש בחורף.

7. חמאת שיאה מעניקה לחות וברק לשיער חמאת שיאה היא מרכך שיער טבעי בגלל הנוכחות של ויטמינים A ו-E, הידועים בתור ויטמינים שמחזקים את השיער.מריחת שיאה מהקרקפת ועד לקצה השערה יעניק לחות לשיער ומלא ברק מבלי להשאיר את השיער שמנוני מדי כמו
שמן ארגן לטיפול בשיער יבש. ובנוסף לכך חמאת שיאה תגן על השיער מפני נזקי קרני השמש בקיץ, מזג אוויר קריר בחורף ויובש בתקופות המעבר.

8. חמאת שיאה עוזרת ליובש בקרקפת
הרבה אנשים סובלים מיובש בקרקפת, או קשקשים כפי שרוב האנשים מכירים את הבעיה.
חמאת שיאה מכילה חומרים טבעיים המעניקים לחות לעור, ובמיוחד לעור הרגיש של הקרקפת.
החמאה נספגת בעור הקרקפת בצורה יעילה במיוחד, הרבה יותר מכל שמפו נגד קשקשים, ומעניקה לו לחות משומן טבעי.

צפית לאחרונה