דאודורנט טבעי ותחליפים לדאודורנטים רגילים

המטרה של קוסמטיקה טבעית הוא להעניק פתרונות טבעיים ומוצרים בתחום הקוסמטיקה

המגמה של שימוש בתרכובות טבעיות המבוססות על ויטמינים ומינראליים טבעיים באה כתשובה למעבר ייצור הקוסמטיקה לייצור תעשייתי יותר ויותר.

הצורך להגדיל את הייצור בתחום הקוסמטיקה ולייצר מוצרים אשר מעניקים תוצאות טובות יותר, הוליד מוצרי קוסמטיקה כימיים ומלאכותיים רבים אשר מכילים כימיקלים אשר מסוכנים לגוף האדם. כך נוצר שאנו משתמשים במוצרים אשר מספקים לנו פתרון קוסמטיקה אך במקביל פוגעים בבריאות שלנו. דוגמה מצוינת לכך הוא הדאודורנט כמוצר קוסמטיקה.

כולם משתמשים בדאודורנט בכדי להילחם בזיעה. ישנו מגוון רחב של דאודורנטים, החל מדאודורנטים מבשמים ועד לדאודורנטים אשר גם מבשמים אבל גם מכילים חומרים אנטי פרספרנטים, למניעת הצטברות זיעה. הדאודורנטים בולמי הזיעה הללו מכילים חומרים שנקראים מלחי אלומיניום. האלומיניום מסייע להתמודדות עם הזיעה בכך שהוא סותם את צינוריות הזיעה ובכך מקטין את הזיעה באזור בית השחי הרגיש.

אותם דאודורנטים לא טבעיים עושים את העבודה ומונעים הצטברות זיעה באזור בית השחי, אבל במקביל, הם גם מונעים מאותם הרעלים המצויים בגוף אשר בתהליך טבעי יוצאים מהגוף דרך הזיעה, להצטבר בגוף וזה עלול לגרום למחלות ובעיות שונות.

כפתרון טבעי, תחום הקוסמטיקה הטבעית מצא פתרון לבעיה זו בצורת מוצר של דאודורנט טבעי.  בניגוד לדאודורנט רגיל אשר כפי שציינו מכיל מלחי אלומיניום המסוכנים לגוף, דאודורנט טבעי מכיל רכיבים טבעיים בלבד (חמאת שיאה אורגנית, שמן קוקוס אורגני, קורנפלור, סודה לשתייה, ומספר שמנים אחרים).

זה אומר, בלי תוספות אלומיניום וחומרים כימיים המסוכנים לגוף ומונעים מהזיעה לצאת בחופשיות מהגוף. דאודורנט טבעי גם מאוד מתאים לאנשים רגישות לחומרים הכימיים הנמצאים בדאודורנט הרגיל ומחפשים פתרון אחר. בעצם דאודורנט טבעי לא בולם את תהליך ההזעה, אלא, מאפשר לגוף להפעיל את מערך ההזעה בצורה חלקה, תוך כדי שהוא מעניק ריח נעים לגוף ומנקה את אזור בית השחי מהחיידקים אשר מאכלסים אותו ועם הזמן ככל שהדאודורנט הטבעי מנקה את האזור הזיעה מבית השחי אינה יוצרת ריח לא נעים. טיפול טבעי בהזעה עם דאודורנט טבעי הוא הפתרון הטוב ביותר בהיבט הבריאותי.

יש להבין שהגוף שלנו מזיע על מנת לקרר את עצמו ולמנוע מטמפרטורת הגוף לעלות לרמת טמפרטורה אשר תפגע בפעילות התקינה של הגוף.

הפרשת הזיעה, שהיא בעצם הפרשה של מים עם מלחים כמו אמוניה וחומצת חלב, נוגעת בגוף, וגם בבית השחי, שם היא יוצרת מגע עם החיידקים אשר כבר נמצאים בעור וביחד הם יוצרים תופעת לוואי של ריח לא טוב. אז כאשר אנו משתמשים בדאודורנט רגיל אנו רק מונעים מהזיעה להגיע לבית השחי ולהיפגש עם אותם חיידקים, אבל אנו במקרה כזה מטפלים רק בסימפטום ולא בבעיה.

אנו לא צריכים למנוע את ההזעה, מכיוון שהיא תהליך טבעי של התקררות הגוף, אלא, עלינו להפוך את אזור בית השחי לאזור נקי מחיידקים שאינו מציע מקום להתפתחות החיידקים. השימוש בחומרים הנלחמים בזיעה המכילים אלומיניום רק פוגעים לכן בגוף ולא בכדי להזיע בדרך טבעית אם ריח נעים יש להשתמש בדאודורנט טבעי, הפתרון של הקוסמטיקה הטבעית להתמודדות עם זיעה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *