דיאטת קפה ירוק

דיאטת קפה ירוק
משקל גוף תקין הוא משהו שכולנו שואפים לו, בין אם מטעמי בריאות ובין אם מטעמי יופי, אנחנו רוצים להיות רזים, חטובים, בריאים ומודעים היטב ליתרונות שבאכילה מזינה בריאותית. מחקרים רבים בעולם הוכיחו קשר בין צריכת קפה ירוק לבין ירידה במשקל. מסקנות המחקר היו שהקפאין מעלה את טמפרטורת הגוף ובעקבות כך הגוף צורך יותר אנרגיה והרמות המטבוליות עולות פי שלושה בהשוואה למצב רגיל. דיאטת קפה ירוק נחשבת ליעילה יותר מאחר וקפה ירוק מכיל יותר קפאין ולכן פעולת החום קיצונית יותר ומסייעת לירידה במשקל.

דיאטת קפה ירוק מורכבת מפולי קפה ירוק שאינם קלויים, במצבם הטבעי, המסייעים למגוון בעיות בריאותיות הקשורות למשקל ולשריפת שומן. קפה ירוק ידוע כמפחית הצטברות שומן בגוף, הוא מכיל חומתה כלורוגנית שמאיטה את שחרור הסוכרים במחזור הדם ובכך מסייעת לירידה במשקל. קפה ירוק גם מגביר את קצת חילוף החומרים בכבד, דבר המסייע לירידה במשקל, בכלל, דיאטת קפה ירוק טומנת בחובה יתרונות רבים בריאותיים.

כשמדברים על דיאטת קפה ירוק, עולה הצורך המידי בפתרון לירידה במשקל אך יש לזכור שלקפה ירוק יש עוד יתרונות בריאותיים רבים.

היתרונות המרכזיים שניתן למנות הן:

  1. קפה ירוק מסייע בהפחתת כולסטרול בשל אנטי אוקסידנים שהוא מכיל. המפחיתים את חומצות האמינו הידועים כמשפיעים לרעה על הכבד
  2. קפה ירוק תורם לאיזון רמות הסוכר בדם באמצעות החומצה הכלורוגנית המצויה בו אשר ידועה כמפחיתה את רמות הסוכר בדם.
  3. צריכת קפה ירוק מסייעת לניקוי המעיים ושומרת על ניקיון מתמשך שלהם
  4. קפה ירוק נחשב למפחית לחץ דם, שוב, כתוצאה מהחומצה הכלורנית הקיימת בו.

האם קפה ירוק תורם לירידה במשקל?

זה לא סוד שכולנו מחפשים תרופות לפא לירידה במשקל שיעזרו לנו להראות טוב במינימום מאמץ… אבל האם בכלל יש דבר כזה? התשובה בהחלט תלויה את מי שואלים אבל מה שבטוח הוא שצריך לשלב פעילות ספורטיבית ולאכול בריא. דיאטת קפה ירוק אינה אומרת צריכה של קפה ירוק לבדה (לצד אכילה לא מאוזנת) לא יכולה להבטיח לנו ירידה במשקל. אמנם קפה ירוק נחשב לאיכותי ובעל סגולות בריאותיות רבות אך יש לשלבו עם מזון על נוסף ובכלל, לאכול בריא ומאוזן ולעשות פעילות גופנית.

לפני שמדברים על דיאטת קפה ירוק, צריך להבין את הההבדל העיקר בין קפה ירוק (שמגיע בצורתו המקורית לפני שהוא נקלה) לבית קפה קלוי, הוא החומצה הכלורוגנית שמופחתת במידה ניכרת בקפה הקלוי ולכן ההשפעות הבריאותיות בקפה קלוי נחלשות משמעותית מהקפה הירוק. בנוסף, קפה ירוק ניתן לצריכה בכדורים או באבקה בעוד קפה רגיל ניתן לשתייה בלבד, אפשר לשלב קפה ירוק במגוון מתכונים.

במחקר שנערך באוניברסיטת סקרנטון שבפנסילבניה, ערכו ניסוי של דיאטת קפה ירוק – ניתנו לקבוצה של אנשים הסובלים מעודף משקל כמוסות קפה ירוק, במינונים של שלוש פעמים ביום לפני הארוחות. התוצאות היו שהמשתתפים איבדו כ 10 אחוז ממשקל גופים מבלי לשנות את הרגלי האכילה המקוריים שלהם. נתון נוסף שהוצג הוא שנרשמה ירידה של ע 15% ברמת השומן בגוף, נתון שטענת המחקר קשה מאוד להשיג ע”י פעילות גופנית בטווח הזמן המתואר.

אם החלטתם לנסות דיאטת קפה ירוק ולבדוק כיצד צריכת קפה ירוק משפיעה על גופכם והאם זה תורם לירידה במשקל, ניתן לרכוש אבקת מיצוי של קפה ירוק שמכילה סיבים תזונתיים רבים, תורמת לתחושת השובע ולחילוף החומרים התקין בגוף.

רצוי לציין בנושא שישנם עוד מזונות בריאותיים בקבוצת מזונות העל, שניתן לצרוך אותם יחד עם קפה ירוק. אנו ממליצים על גוג’י ברי הידוע בערכים התזונתיים שלו ובעזרה שלו למניעה וריפוי מחלות שונות כולל מחלות כרוניות ובערכים התזונתיים הרבים שהוא מכיל במינימום קלוריות.

צפית לאחרונה