איך להכין תה מורינגה לבוקר בריא יותר

איך להכין תה מורינגה לבוקר בריא יותר?

האם שמעתם פעם על עץ שכמעט כל החלקים שלו תורמים לבריאות של הגוף?
אנחנו כמובן מדברים על עץ המורינגה. בעזרת אבקת מורינגה אתם יכולים להכין תה מורינגה – תה בריאות חזק במיוחד.

בישראל עדיין הרבה אנשים לא מודעים לכל היתרונות התזונתיים של מורינגה, הידוע בשם “עץ החיים” ו”עץ הפלאים”. מחקרים שונים בתחום הרפואה הטבעית מצאו שהחלקים השונים של מורינגה (העלים, הענפים והשורש) בעלי יכולות רפואיות כנגד 300 מחלות שונות. בעוד שיש מספר דרכים לצרוך מורינגה, אחת הדרכים הפופולאריות ביותר היא על ידי שתיית תה מורינגה על הבוקר.

תה מורינגה על הבוקר
המומחים בתחום התזונה ממליצים על שתיית תה בבוקר, לפתוח את הבוקר עם תה מקל על פעילות הקיבה ונותן לנו לפתוח את היום עם מנת בריאות שתלווה אותנו במשך היום. רוב האנשים בישראל בוחרים לשתות תה ירוק, אבל אם אתם רוצים לשפר עוד יותר את החוויה הבריאותית של תה הבוקר, מומלץ לשתות תה מורינגה. תה מורינגה הוא תה מאוד מזין. מורינגה הוא מקור עשיר של ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו. הוא מכיל כמויות משמעותיות של ויטמין A, C, ו- E, בנוסף לכמויות נהדרות של סידן, אשלגן וחלבון. אז תה זה מצוין להתחלת הבוקר עם כמה רכיבים תזונתיים חשובים לגוף. ניתן לשתות תה מורינגה בשתי דרכים, לטבול עלי מורינגה יבשים במים רותחים למספר דקות או לערבב בכוס מים רותחים אבקת מורינגה. בין אם קניתם עלי מורינגה יבשים או בין אם רכשתם אבקה, אתם יכולים להכין תה מורינגה בקלות וליהנות מכל היתרונות הבריאותיים של המורינגה.

תה מורינגה הנלחם ברדיקלים חופשיים
נוגדי החמצון של מורינגה נלחמים ברדיקלים חופשיים, אותם רכיבים שפוגעים בתאי הגוף ויכולים להוביל למחלות רבות. משמעות הדבר היא ששתיית תה מורינגה מצמצמת את הנזק שיכולים לגרום הרדיקלים החופשיים בגוף ולעודד בריאות טובה יותר.

התה מעודד ירידה במשקל
בכדי להוריד במשקל אתם צריכים להיות במחסור קלורי, ומורינגה יכול לסייע לכם בזה. מחקרים מראים כי תה מורינגה מועיל לטיפול בבעיות במערכת העיכול בנושא חילוף החומרים. השפעתו הממריצה על חילוף החומרים מסייעת לגוף לשרוף קלוריות בקצב מהיר יותר ולמנוע היווצרות שומן בגוף.

פצצת אנרגיה על הבוקר
כוס תה מורינגה בכל בוקר יכולה להמריץ את הגוף ולעזור לכם להישאר פעילים לאורך כל היום, וכל זה בלי הקפאין אשר פוגע בגוף. החומרים התזונתיים של התה יעניקו לכם את האנרגיה הנכונה לאורך כל היום בלי שהגוף שלכם ידרוש עוד ועוד קפאין בכדי להרגיש ערני.

תה מורינגה משפר את פעילות המוח
בהמשך להרגשה הבריאה במשך כל היום, אחד ההשפעות הטובות של שתיית תה מורינגה על הבוקר הוא בתמיכה של החומרים שבמורינגה על התפקוד הקוגניטיבי של מול המוח. לא במקרה מורינגה נכללת בטיפול טבעי לחולי אלצהיימר ביחד עם תוסף כורכומין. שהמוח שלכם עובד מהר יותר אתם מרגישים טוב יותר במהלך היום.

תה שעוזר לעיכול
אחד היתרונות הטובים ביותר לשתות תה מורינגה על הבוקר הוא שהתה משפר את תפקוד העיכול כך שכאשר אתם אוכלים את הארוחות שלהם במהלך היום אתם תספגו טוב יותר את האוכל. לאנשים שסובלים מכאבי בטן או בעיות בעיכול מומלץ להתחיל את הבוקר עם מורינגה.

מורינגה מגנה על הכבד
מורינגה מכיל ריכוז גבוה של פוליפנולים, חומרים אשר מגנים על הכבד מפני חמצון, רעילות ונזק. אז תה מורינגה על הבוקר מגן על הכבד מפני נזקים במהלך היום. תפקוד כבד טוב יותר עוזר לחילוף חומרים יעיל יותר ולסילוק מהיר של פסולת מהגוף.

צפית לאחרונה