שמן המפ לעור בריא וצעיר

שמן המפ הנו שמן העשיר בחומצות שומן חיוניות, אשר עושות פלאים ונפלאות לעור שלנו. שמן המפ  מעשיר את העור בלחות, מסייע להאטת תהליך ההזדקנות של העור והוא גם יכול להיות שימושי בהקלת בעיות עור מסוים כגון אקזמה, אקנה ופסוריאזיס. מומלץ לבצע שימוש יומי של שמן המפ לעור בריא וצעיר יותר.

מי הן חומצות השומן המצויות בשמן המפ שעוזרות לעור שלנו?

שמן המפ מכיל חומצות שומן ייחודיות שההרכב השומן שלהם, הבנוי מאומגה 6 ואומגה 3, הוא הרכב חומצות השומן הבריא ביותר הקיים מבין השמנים הטבעיים של מזונות העל. חומצות שומן חיוניות אלו נמצאו במחקרים כחומצות השומן שמסייעות הכי טוב לגוף לשמור ולייצר על תאי עור בריאים. צריכה יומית של שמן המפ חשובה ביותר לעור בריא מכיוון שהתזונה המערבית השכיחה אינה מכילה מספיק אומגה 6 ואומגה 3, ולכן, מריחה יומית של שמן המפ או הוספתו לתזונה היומית מעניקות לגוף את חומצות השומן בעלי הרכב האומגה שהעור שלנו כל כך צריך.

עוד בזאת, שמן המפ מכיל חומצות שומן אשר עשירות בחומצה הנקראת “חומצה גמא-לינולנית”, או GLA. זה סוג אחר של חומצות שומן אשר מכילות תכונות אנטי-דלקתיות שמסייעות בהתמודדות של העור מול מחלות עוריות שונות.

שימושים יעילים של שמן המפ לעור

שמן המפ נחשב לשמן מזון על מכיוון שהוא מעשיר את העור שלנו ועוזר להילחם במחלות עוריות שונות. צריכה או מריחה של שמן המפ לעור מסייעת היום למיליוני אנשים מסביב לעולם והיא יכולה לסייע במגוון דרכים לעור בריא יותר. להלן מספר שימושים מצוינים של שמן המפ לעור.

1. טיפוח כללי לעור עשיר יותר בעזרת שמן המפ – שמן המפ מכיל חומצות שומן שמעשירות את העור בלחות גבוהה. כל מי שרוצה לקבל עור עשיר בלחות ונמאס לו למרוח קרמים המכילים כימיקלים שבטווח הארוך רק מייבשים את העור שלנו, יכול לעבור לבצע מריחה יומית שמן המפ או לשתות שמן המפ על בסיס יומי. שמן המפ יעניק לעור שלכם לחות טבעית וגמישות מרבית בעור.

2. טיפול אנטי אייג’ינג עם שמן המפ – חומצות השומן הייחודיות של שמן ההמפ מכילות תרכובות אשר נמצאו במחקרים בתור חומצות שומן אשר מעכבות את תהליך ההזדקנות של העור. בגלל שחומצות שומן אלו מאפשרות לעור לייעל את תהליך השחזור של תאים פגומים בעור, העור מצליח להאט את תהליך ההיווצרות של קמטים. מאוד כדאי למרוח שמן המפ לפני השינה על אזורים בעייתיים שמועדים להיווצרות פרטים וגם ניתן גם לשלב מריחה של שמן המפ עם טיפול אנטי אייג’ינג לעור הפנים עם שמן ארגן.

3. טיפול יומי של שמן המפ לאקנה – מריחה של שמן המפ עושה פלאים לסובלים מבעיות אקנה בפנים ובגוף. השמן מעשיר את האזורים הרגישים, היבשים והאזורים בעלי האדמומיות. טיפול יומי של שמן המפ יכול בהחלט לרפא ולשחזר עור פגום מאקנה.

4. שמן המפ כתרופה לפסוריאזיס – שמן המפ תופס תאוצה בישראל ובעולם הרבה בגלל ההצלחה שלו בטיפול טבעי לחולי פסוריאזיס. חולי במחלה זו מתקשים למצוא תרופות וטיפולים טבעיים אשר מקלים על מצבם. מריחה יומית של שמן המפ סייעה להרבה חולי פסרואזיס להתגבר על תופעות לוואי שונות של עור יבש ומגרה. מומלץ מאוד להשתמש בשמם המפ לחולי פסוריאזיס.

5. שמן המפ כשמן לניקוי וטיהור העור – שמן המפ גם יכול להתאים בתור בסיס מעשיר לניקוי עור הגוף והפנים. קיימים מספר מוצרי שמן המפ לעור שמסייעים לבצע ניקוי שומנים רעילים מהעור. ניקוי העור בעזרת שמן המפ יכול לסייע לנשים שסובלות מאזורים שומניים בפנים או בתור טיפול טבעי לעור נקי יותר

צפית לאחרונה