שמירה על ניקיון הגוף עם סבונים טבעיים

רוב האנשים שמודעים לחשיבות של מעבר לשימוש מוצרים של קוסמטיקה טבעית הם אנשים שמנסים באופן פעיל למזער את כמות רעלים שנכנסים לגופם. אנשים אלו הם אנשים שאוכלים אוכל טבעי יותר, שותים מים מטוהרים ומצמצמים את החשיפה שלהם למוצרי איפור לא טבעיים. עם זאת, מה שאנשים רבים לא מבינים הוא, שהם יכולים לספוג דרך העור רעלים שונים גם בשימוש של סבונים מן המניין, לכן, חשוב לעבור לרחצה עם סבונים טבעיים, סבונים שעשויים מחומרים מן הטבע בלבד ללא תוספת חומרים סינטטיים מזיקים.

בפעם הבאה שאתם הולכים במעבר הסופר או בחנות הסבון אתם יכולים להציץ על התווית ולראות בעצמכם שבסבון שאתם משתמשים בו יש רכיבים לא טבעיים שיכולים להיות מסוכנים לבריאות העור שלכם. מצד שני, סבונים טבעיים הם סבונים שמיוצרים בתהליך טבעי מחומרים טבעיים שאינם מזיקים לגוף בכלל, אלא, עושים את עבודת הניקוי ללא תופעות לוואי או פגיעה היקפית בעור.

למה צריך לעבור לשימוש בסבונים טבעיים?

יצרני סבון מסחריים עושים שימוש בהרבה כימיקלים לניקוי העור בכדי לעשות רווח. השימוש באותם חומרים מבצע את עבודת הניקיון של העור בעלות מינימלית שהופכת את הייצור התעשייתי של המוצר לרווחי. הבריאות של המשתמשים בסבון אינם בראש סדר העדיפויות של אותם חברות, לא כמו חברות קוסמטיקה טבעית שמייצרות סבונים טבעיים ותחליפי קוסמטיקה בריאים כמו דאודורנט טבעי. צריך להבין שהעור הוא נקבובי וסופג כימיקלים שבאים איתו במגע, לכן, שימוש כרוני של סבונים מסחריים שמכילים מוצרים כימיים יגרמו לגוף לאחסן כימיקלים בתאי השומן שבעור. עם מספיק הצטברויות של רעלים בגוף, הדבר יכול לגרום להיווצרות מחלות ובעיות בריאותיות אחרות.

על ידי שימוש בסבונים טבעיים ייתכן שתוכלו להימנע, או לפחות להפחית, חשיפה לחומרים כימיקליים ולמנוע בעיות עור אשר נגרמות על ידי המרכיבים הכימיים בסבונים מסחריים. גם אם אתם לא סובלים כרגע מבעיות בעור, הפחתת הכימיקלים המשמשים לייצור סבונים קונבנציונליים תפחית את התייבשות העור והזדקנות העור. הפתרון הטבעי של קוסמטיקה טבעית תמיד עדיף על מוצרי קוסמטיקה מסחרית, והדבר אינו שונה בנושא הסבונים שאנו משתמשים לניקוי הגוף.

מרכיבים שכיחים בסבונים אורגניים

סבונים טבעיים יכולים להיות מיוצרים ממגוון של חומרים טבעיים בעלי יכולת ניקוי יעילה ולא פוגענית. בנוסף, כאשר מדובר במוצרי קוסמטיקה טבעית חשוב לבחון את התווית ולוודא שבאמת בתהליך הכנת הסבון הטבעי לא בוצעו שימוש בחומרים כימיים שונים. ניתן למצוא סבונים טבעיים העשויים מחומרים כגון: אלוורה, מנטה, שמן קוקוס, שמן ארגן, חלב עז, זרעי חמניות, חמאת שיאה ועוד. סבונים טבעיים העשויים מכל אחד מהחומרים הטבעיים הללו הם מצוינים לשימוש.

לסבונים טבעיים יש עוד יתרונות

מעבר ליתרון של שימוש בסבונים טבעיים מהבחינה הבריאותית, סבונים טבעיים הם הרבה יותר איכותיים מסבונים מסחריים. אין ספק ששימוש בחומר מן הטבע בעל יכולות ניקוי טבעיות יהיה פתרון הרבה יותר איכותי משימוש בחומרים כימיים שנוצרו בתהליך סינטטי לניקוי העור. בנוסף, לתחליפי קוסמטיקה טבעית יש יתרונות נוספים רבים. רוב הסבונים הטבעיים לא עברו תהליך ייצור עם ניסוי על בעלי חיים. רכישת מוצרי קוסמטיקה טבעית ומוצרים אורגניים אחרים היא גם טובה יותר לסביבה, מכיוון שהמרכיבים האורגניים גדלים ללא חומרים כימיים וחומרי הדברה אשר יכולים לזהם את אספקת המים, האוויר והאדמה באזורי הייצור. אם חשוב לכם הסביבה כמו הבריאות שלכם, אז שימוש בסבון טבעי הוא הדבר הנכון.

מעבר לרחצה עם סבונים טבעיים היא פעולה מאוד בריאה אשר שווה את התוספת של כמה שקלים בחודש בכדי להשתמש במוצר איכותי ובריא יותר. ישנם מגוון רחב של סבוני קוסמטיקה טבעית העשויים מחומרים שונים מן הטבע. כל מה שעליכם לעשות זה לקחת החלטה ללכת על ניקיון טבעי ולבחור סבון טבעי שמריח לכם הכי טוב.

צפית לאחרונה